1

Onderwerp: Vlinders en strikken.. en een beetje Cricut!

Maaike wilde graag Vlinders en Strikken op haar taart. Nou dat kan  :Y
De vlinders en het ornamentje met de cricut gemaakt..

En een les geleerd.. af is af.. dan niet nog eens van die malle pareltjes op de strikken gaan plakken  :grr:

Gevuld met aardbeienvlaaivulling, lemon curd en 4 vruchten.. en alle taarten natuurlijk ook een laagje BC (heerlijk nu ik de merengue botercreme onder de knie heb  :P  )

http://img163.imageshack.us/img163/8534/maaike.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Re: Vlinders en strikken.. en een beetje Cricut!

Mooie strakke stapel! En idd, de pareltjes hadden er niet op gehoeven maar Maaike is er vast erg blijmee

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

3 Laatst bewerkt door mlinden (30-01-2011 17:44)

Een hele vrolijke stapel  :Y ! En ach, van onze foute leren wij  ;) .Maar die cricut wil ik ook!

Groetjes, Marjan

4

Erg leuk! Ik vind de parels niet misstaan hoor!

5

belinda hij is super echt zo leuk geworden
ik zie er al eentje voor me helemaal gedecoreerd bom vol met vlinders super leuk geworden en die parels ach ik vind het wel leuk hoor :D

6

Leuke taart, vind de vlinders helemaal top, mhh dat wordt toch sparen voor een cricut, lijkt me geweldig de mogelijkheden die dat ding heeft.
Enne snap je opmerking over de pareltjes  ;)

Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things....

7

Prachtige taart en vlinders :-)

Mooi gedaan! En vind de kleurencombinatie die je hebt gebruikt super!

Bommeltje schreef:

Maaike wilde graag Vlinders en Strikken op haar taart. Nou dat kan  :Y
De vlinders en het ornamentje met de cricut gemaakt..

En een les geleerd.. af is af.. dan niet nog eens van die malle pareltjes op de strikken gaan plakken  :grr:

Gevuld met aardbeienvlaaivulling, lemon curd en 4 vruchten.. en alle taarten natuurlijk ook een laagje BC (heerlijk nu ik de merengue botercreme onder de knie heb  :P  )

whahaha.....  Ik zie precies wat je bedoeld!    :shh:

Maar eerlijk is eerlijk je ziet er niets van want je aandacht wordt toch alleen naar de prachtige vlinders getrokken, fantastisch!

(volgens mij moet ik gaan sparen...  :s )

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

10

Schattig taartje en wat zijn de vlinders gaaf!