Onderwerp: 1ste keer toef op c.c gemaakt
Dit zijn dus mn eerste c.c met chocolade botercreme toef.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1ste keer toef op c.c gemaakt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit zijn dus mn eerste c.c met chocolade botercreme toef.

zien er heel lekker en mooi uit!!
hmmmm lekker.
Goed gelukt zeg!!!
Ze zien er heerlijk uit!
Wat een mooie toefjes. Vraagje....is dit botercreme uit een zak?? En hoe maak je er een smaak van?? Zucht...kmoet nog veeeeeel leren hihi 
ja is botercreme uit een zak, en toen heb ik er een reep gesmolten chocolade doorheen gedaan....toen vond ik t eigenlijk nog niet chocolade achtig genoeg en heb ik dus nog 3 lepels nutella erdoorheen gedaan!!!
was voor mij ook allemaal de eerste keer hoor! Gewoon uitproberen en testen wat jij t lekkerst vind zou ik zeggen!
Oke thanx.... En weet jij toevallig ook hoe ze van die felgekleurde toefen maken?
En met wat maak jij die toefen?ik heb een spuitzak van ikea...maar die ziet er tog anders uit!
zien er mooi uit en lijken me heerlijk 
Een gekleurde toef maak je door er een druppel of beetje kleurstof doorheen te doen.
En ik heb de spuitmond 1M van wilton gebruikt met een wegwerpspuitzak, ook na tips van hier op t forum.
Sucses!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 1ste keer toef op c.c gemaakt