1

Onderwerp: barbie taart vullen?

Binnenkort wil ik mijn eerste barbietaart gaan maken, ik heb de Wilton Wonder Mold kit maar nu is mijn vraag of iemand die vorm ook al eens heeft gevuld, of dat werkt of dat je beter een extra taart er onder kunt maken die je op de normale manier vult.

alvast bedankt voor de tips!

2

Re: barbie taart vullen?

ben er toevallig ook weer met 1 bezig
vullen is geen probleem hoor,is niet anders als met een normale taart
ik doe hem altijd in 3 lagen snijden en ook normaal even een dijkje maken op alle lagen en normaal vullen en afsmeren
ik behandel hem eigenlijk normaal als een andere taart en dit gaat prima en heb er al verschillende zo gemaakt
succes ermee

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

bianc22 schreef:

ben er toevallig ook weer met 1 bezig
vullen is geen probleem hoor,is niet anders als met een normale taart
ik doe hem altijd in 3 lagen snijden en ook normaal even een dijkje maken op alle lagen en normaal vullen en afsmeren
ik behandel hem eigenlijk normaal als een andere taart en dit gaat prima en heb er al verschillende zo gemaakt
succes ermee

Bij mij hetzelfde verhaal  :Y

4

ik snijd hem wel in 6 lagen en vul hem alsof het 2 taarten zijn, dus ook met kartonnetje ertussen, zo kunnen ze dan eerst het bovenste deel opsnijden, kartonnetje weghalen en dan het onderste deel snijden. Anders krijg je zulke hoge smalle stukken taart.

Groetjes, Dorothea.

5 Laatst bewerkt door Dot (30-01-2011 14:08)

1x is genoeg...

Groetjes, Dorothea.

6

dank voor alle tips, ik ga het uitproberen en zal laten weten hoe het is geworden!
groet, Esther

7

Dot schreef:

ik snijd hem wel in 6 lagen en vul hem alsof het 2 taarten zijn, dus ook met kartonnetje ertussen, zo kunnen ze dan eerst het bovenste deel opsnijden, kartonnetje weghalen en dan het onderste deel snijden. Anders krijg je zulke hoge smalle stukken taart.

dat is een goed idee bedankt

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops