Re: ben benieuwd hoe laat deze workshop is afgelopen.
OOOOO... wat een plaaaaatje
Dat mondje, die beschilderde bloempjes:wat een prachtig geheel. Maak de borst maar nat cursisten!! 
Groetjes Leonie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ben benieuwd hoe laat deze workshop is afgelopen.
OOOOO... wat een plaaaaatje
Dat mondje, die beschilderde bloempjes:wat een prachtig geheel. Maak de borst maar nat cursisten!! 
Wauw, wat schitterend!
Groetjes Iris
Jeetje! Wat geweldig! Ik zag hem net op hyves..........daar had ik er geen woorden voor want mijn mond hing open. Nu ik een beetje aan het plaatje gewend ben kan ik nog steeds alleen maar stamelen hoe geweldig dit is, wat een details en dat mondje.........Geweldig knap, leuk, truttig enz.
WOW!!!
Whahaha, ik zag hem eerst staan in het topic van Ruud over jullie tripje naar Amsterdam. Ik dacht nog, dat porceleinen beeld had Wendy zelf wel kunnen maken. Ik had het kunnen weten
Hij is prachtig!
wie kan mijn mond dicht doen????? JEETJE, wat knap! 
Ik neem mijn slaap zak wel mee..... 
Prach-tig!
weer een prachtige creatie, heel erg leuk!!
Oh wow wat geweldig! Echt helemaal super, wat prachtig!
Grandioos, wat is ze mooi en lekker nuffig! Heel gaaf gedaan.
Er stond al een 'Marie Antoinette' in mijn inspimapje, maar die verbleekt naast jouw beauty. Super!Chapeau!
Nou mijn kin ligt ook op mijn iPod ha ha echt prachtig Wendy !!!
Jammer inderdaad dat de workshop vol zit had al gekeken een paar week gelden maar helaas :-((( misschien toch de reservelijst 
prachtig gedaan, en de kleuren samen vind ik ook erg mooi bijelkaar.
Wooow!! Wat een beauty weer, Wendy!!
Ik was erg benieuwd naar je workshopvoorbeeld, en je hebt de verwachtingen weer helemaal waar gemaakt!!
*Diepe buiging!* 
Helemaal FANTASTISCH!!! 
Ik wil toch ff een minpuntje typen..
Jammer dat je niet nog meer foto's hebt gemaakt.
Haha. Ik wilde dat ik half zo goed was!
oh......
wow.....
stil van.......
Bedankt voor die geweldige reacties.
Ik ben blij dat ik jullie toch nog een beetje weet te verbazen. 
Voor wie vroeg of ik met deze nog in de buurt kom voor een workshop.
Ik vrees dat de locatie en gastorkshop voor onbepaalde tijd even in de kast gaan.
Ik wil even wat rust inplannen voor gezin maar ook voor andere zakelijke plannetjes.

hoi Wendy, ik ben blij dat ik 1 van de gelukkigen ben die deze workshop bij je mag volgen
hij is prachtig....
ik heb er zin in en ps: ik heb de hele dag de tijd hoor 
Schitterend, jammer dat je vol zit. (nou ja je workshop agenda dan
)
Prachtig!
Leuk idee ook trouwens, om de taart op dat kaarsenplateau te fotograferen, die heb ik ook 
het is hele mooie dame! en zoveel details!!
GAAF en deze letters zijn eigenlijk nog veeel te klein
Ik zit hier helemaal te stuiteren dat ik een plekje heb!!!! Wel nog even wachten helaas...
Ik vind hem echt super!!!!
Ik zorg wel dat ik thuis laat weten dat ze niet op me hoeven wachten 
Bedankt voor die geweldige reacties.
![]()
Ik ben blij dat ik jullie toch nog een beetje weet te verbazen.Voor wie vroeg of ik met deze nog in de buurt kom voor een workshop.
Ik vrees dat de locatie en gastorkshop voor onbepaalde tijd even in de kast gaan.
Ik wil even wat rust inplannen voor gezin maar ook voor andere zakelijke plannetjes.![]()
Wen als je rust wilt.....dan moet je maar niet meer van die leuke dingen maken..... 
Waan-zin-nig!!!!!!!! 
heeeeeeeel mooi (veeeeeel werk ook) !!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ben benieuwd hoe laat deze workshop is afgelopen.