1

Onderwerp: Waarmee taart bovenop een andere plaatsen?

Hallo,
wat gebruiken jullie bij een stapeltaart om de bovenste taart op die er onder te zetten? Gewoon een paletmes? Ik weet het hoe en wat met stutten en kartonnetjes ed maar vraag me af wat voor gereedschap gebruikt wordt zodat je de onderste taart niet beschadigd en de bovenste niet uit vorm raakt bij het optillen en verplaatsen.
Alvast dank voor de antwoorden!
Ps ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kom daarmee alleen info over stutten tegen...

Life is what you bake it.

2

Re: Waarmee taart bovenop een andere plaatsen?

op een hand met gespreide vingers en een paletmes in de andere hand

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Ik zat te denken: bestaat er niet zoiets dat je er onder schuift, dan uit kan klappen (in de breedte dus), de taart optillen, plaatsen, weer inklappen en er onder uit trekken.
Ehmm snap je  :s

4

:Y ja snap 't;

:Y je hand  :lol:  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5 Laatst bewerkt door Taartenmarie (29-01-2011 21:52)

:lol:  :lol:  :lol:
Nou vooruit dan nog een vraag: hoe heet zo'n mega groot/breed taart verplaats ding?. Aangezien jij mijn warrige verhaal van hierboven ook snapt weet je nu vast precies wat ik bedoel  ;) .
Ik zoek het in de webshop maar kan het niet vinden omdat ik waarschijnlijk niet de juiste zoekterm in voer.

Ohhh, gevonden: een cake lifter... :o

6

Ik snap het ook, maar geloof niet dat er zoiets handigs bestaat... :think:  :lol:

Maar je kunt een cakelifter gebruiken, die zijn er speciaal voor.

Hahaha, jij bent snel. Ik ga maar zo'n ding aanschaffen denk ik want die gespreide vingers van mij vertrouw ik niet.
Thanks!