1

Onderwerp: Smakeloze fondant beter marsepijn??

Hoi Hoi  :)
Afgelopen week onze workshop fondanttaarten maken gehad,super leuk!
Nu hebbe we gister de taart aangesneden en is de fondant echt nietttt lekker de bovenste laag (waar we mee bekleed hebben) is veel te dik en taaai en smakeloos  :(  tegevaller  :Y
Nu ben ik op de site aan het kijken wat ik het beste kan bestellen waar meer smaak aan zit, kan iemand me helpen  :thumb:  want ik ben dus nog een groentje met het taarten maken  :lol:

Thnxxxx   :thumb:

2

Re: Smakeloze fondant beter marsepijn??

Smaken verschillen  ;)

Er zijn heel veel verschillende soorten en smaken fondant. Dat is een kwestie van uitproberen wat je het beste bevalt.
En anders inderdaad marsepein  ;) proberen. Dit kun je ook weer 1:1 mengen met fondant voor weeeer een andere smaak!
Kortom: uitproberen  :)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Of je fondant of Marsepein wilt gebruiken is geheel aan jezelf, wat jij lekker vind.. niet alleen lekker qua smaak maar ook lekker om mee te werken.

Ik zelf vind marsepein niet zo lekker, en vind de marshmellow fondant echt heel lekker. En normaal is de laag fondant die over je taart heen gaat ook niet zo heel dik

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Ik bekleed nu weer het liefste met Zeelandia marsepein. Vind het heel fijn om mee te werken, maar ook nog eens erg lekker.
Dus je ziet..... je moet zelf uitproberen wat jou het beste bevalt  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

5

Ik houd niet van marsepijn. Dus daar kan ik je niet in adviseren.
Qua fondant is de smaak van de funcakes heel erg goed, maar deze hard niet uit.
Momenteel werk ik met Bakels (Pettinice) fondant, deze smaakt ook goed, maar wat minder dan de funcakes, maar deze werkt wel heel fijn.
Je kunt ook altijd nog voor marsefond kiezen (combi van marsepijn en fondant). Dan heb je van beide een beetje.  ;)

Dat is toch een TAART waard!