Onderwerp: Huidskleur marsepein maken???
Ik wil graag huidskleurige marsepein maken. Ik gebruik tot nu toe de blanke marsepein maar hoe krijg ik die in huidskleur?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Huidskleur marsepein maken???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag huidskleurige marsepein maken. Ik gebruik tot nu toe de blanke marsepein maar hoe krijg ik die in huidskleur?
Ik gebruik de copper (fleshtone) van americolor om huidskleur te maken. Deze is erg mooi.
Sommige mensen gebruiken bruin, anderen peach en weer anderen copper of een mengsel van peach en ivory. Het ligt er maar net aan welke huidskleur je wilt hebben
Nou in eerste instantie een blanke huidskleur. Bedankt voor de supersnelle reacties! Nu maar gelijk naar de shop....
ik heb van ck de kleur peach.heb toevallig net foto's erop gezet in de 18+.kan je even kijken hoe die kleur is.
Ik gebruik bruin van Americolor en dan maar een druppie, dan krijg je een huidskleur.
Ik heb toevallig net een taart gepost met 2 kindjes in een zwembad, dat is de kleur die ik krijg als ik het doe zoals ik net al schreef. succes
bruin is ook handig! Heb je gelijk huidskleur en bruin.....
Wel jammer dat de leukstetaartenshop geen americolor verkoopt!
Wauw Karin! Dat is een geweldige taart geworden!
Deze staat ook gewoon bij de faq's: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/14/M … skleur?++/ en er zijn al zoveel topics over geweest dat je ook door de zoekfunctie te gebruiken je antwoorden had kunnen vinden...............
Deze staat ook gewoon bij de faq's: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/14/M … skleur?++/ en er zijn al zoveel topics over geweest dat je ook door de zoekfunctie te gebruiken je antwoorden had kunnen vinden...............
fijn dat je verwijst naar de FAQ (die blijkbaar verder niemand leest???)
hier ook de kleur peach van wilton. heel mooi, heb net een foto vanbij 18+ gezet, onder kopje eerste boobies, kun je hem zien.succes
Als ik huidskleur moet maken, neem ik gewoon de 3 basiskleuren (geel, rood (magenta),blauw) en zwart.
Zo kan je zelf bepalen wat het resultaat is.
Gewoon een beetje van alles erbij doen en dan kijken wat het resultaat is en dan de gewenste kleur bijvullen.
succes
teske schreef:rood (magenta)
magenta is knalroze
Ik heb red red. Gewoon rose rood en niet gewoon rood want dan heb je oranje rood, en dat gaat niet goed.
In principe kan je met 3 basis kleuren alles maken, net als een printer alle kleuren kan maken met magenta, cyan en geel.
Als je niets anders hebt moet het daar dus mee kunnen.
Ik gebruik peach en/of copper, afhankelijk van wat voor soort huid het moet zijn...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Huidskleur marsepein maken???