1

Onderwerp: Mijn eerste taart

Vandaag mijn allereerste taart gemaakt. Heb pas woensdag een workshop en kon echt niet meer wachten.

Het ging niet allemaal even makkelijk, vooral het uitrollen van de marsepein. Ik denk dat het probleem ontstond door de houten roller die ik gebruikte. Volgens mij moet er een makkelijkere manier zijn.

Ik ben niet echt tevreden maar ook weer niet heel ontevreden. Gewoon heel veel oefenen.

http://i1033.photobucket.com/albums/a420/Maris1982/IMG_0991.jpg

2

Re: Mijn eerste taart

Wow!
Voor een eerste taart vindt ik hem helemaal super!
Mooi strak bekleed hoor. Zo was mijn eerste niet.  :x

Heb je hem ook gevuld?

"Succes is een taart waarvan iedereen mee wil eten. Maar als ie op is, zie je niemand meer."  Wim Kan

mooi gedaan joh.

:thumb:

als jij het met plezier hebt gedaan ,is het altijd goed

4

Ja ik heb hem gevuld met aardbeienjam, en niet eens vergeten een dijkje te maken van botercreme. En met de rest van de botercreme de andere laag gedaan.

Thanks, volgende week ga ik zeker nog eentje proberen, moet iets op mijn werk vertellen en denk dat ik dat maar met taart ga doen.  Nu zeker de moed om het ook echt te doen. :)

5

Ziet er super uit!!!
Heel veel plezier op de workshop

Ik heb je gevonden! ;-)

Netjes hoor, voor je eerste taart! Veel plezier woensdag! Waar ga je de workshop volgen?

Groetjes, Kim

7

Ja ik heb je ook gevonden!!
Hoop dat het allemaal nog lukt met de tylose vinden enzo!! En voor een eerste taart is ie echt rete strak hoor!!! Dat belooft ook nog wat! :lol:

Live te life you love, love the life you live!!!
www.linseysbakery.nl

8

@ Kim en Linsey Dank jullie wel, vond het echt super gezellig bij Ruan lol. Ging ook weer veels te laat weg natuurlijk. Moet eigenlijk alweer want heb een enorme waslijst met wensen. Heb ook roosjes gemaakt en die heeft een vriendin gezien, nu wil ze dat ik ook haar bruidstaart ga maken lol. Dus ik heb meteen mijn eerste opdracht binnen.

Ik ga mijn workshop doen bij sugarlicious in Amsterdam. Heb er onwijs veel zin in. Dit is gewoon veels te leuke uit de hand aan het lopen hobby lol. En dat terwijl ik helemaal niet zo'n taart eter ben lol.

9

je zou echt niet zeggen dat dit je eerste taart is..
bij een eerst taart verwacht ik een heel laag taartje dat absoluut niet strak is en waarvan de marsepein helemaal scheef afgesneden is en gescheurd haha..

en dat is deze niet... erg mooi gedaan vind ik :D:D

Yummie