1 Laatst bewerkt door conny4u (29-01-2011 11:25)

Onderwerp: verlovingstaart voor 60 personen..

Hij is volledig nagemaakt van een foto die de mevrouw me stuurde...ze wilde hem zo en niet anders.... enne omdat rozen nog steeds een uitdaging voor mij zijn heb ik het gedaan ;) ..wat een beetje eigen inbreng is toch wel leuk :lol:
Ik herkende de taart niet van iemand hier..maar mocht dat toch het geval zijn hoop ik dat het goedgekeurd is dat ik hem nagemaakt heb.. en mijn dank hiervoor...
de maten zijn wel anders dan de taart van de foto..deze moest voor 60 personen..dus het ding is haast niet te tillen hahahaha
geheel gevuld met aardbei jam en aardbei/slagroom creme..
bekleedt met callebaut fondant..

Ws zijn me rozen niet anatomisch correct hahaha maar ben er toch blij mee... enne de strik was nog een uitdaging want van fondant kan ik prima maken..maar ze wilde band en ook de strikken daarvan.... dus mijn eerste handgemaakte strikken
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!
enne tips zijn altijd welkom..

http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/verlovingstaartmukaddes009.jpg

http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/verlovingstaartmukaddes006.jpg

http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/verlovingstaartmukaddes008.jpg

http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/verlovingstaartmukaddes005.jpg

http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/verlovingstaartmukaddes004.jpg

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: verlovingstaart voor 60 personen..

Prachtige taart !  :thumb:

3

Prachtige taart !  :thumb:

4

Heel mooi!! Zo die strikken en lint lijken wel echt van stof. En wat mooi strak allemaal.

Liefs van Christel
www.taartvanchris.hyves.nl

5

krizzy1978 schreef:

Heel mooi!! Zo die strikken en lint lijken wel echt van stof. En wat mooi strak allemaal.

dat lijkt niet maar is ook ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

De rozen zijn prachtig en als geheel ziet het er super uit!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

7

Mooi en stijlvol!

8

Mooi Conny strak en stijlvol !!!

9

Heel mooi

10

wat een prachtige rozen

11

Wat goed gelukt!!! Ik ben trots op je  :Y . Hoe heb je het nu gedaan? Dubbele bekleding?

Groet, Jolanda

12

Ik vind hem super sjiek !!!

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

13

Jol321 schreef:

Wat goed gelukt!!! Ik ben trots op je  :Y . Hoe heb je het nu gedaan? Dubbele bekleding?

hey "juffrouw Jolanda"  :lol: nou dat is een hele eer hoor dat je trots op me bent.... ;)
nee deze is niet dubbel bekleedt dat was meer een algemene vraag... tis bekleedt met callebaut... zo fijn spul..
enne wat vind je van me rozen....?

14

conny4u schreef:
Jol321 schreef:

hey "juffrouw Jolanda"  :lol: nou dat is een hele eer hoor dat je trots op me bent.... ;)
nee deze is niet dubbel bekleedt dat was meer een algemene vraag... tis bekleedt met callebaut... zo fijn spul..

Juffrouw  :o ......Ook je rozen zijn erg mooi! Echt een plaatje, het lijkt echt helemaal op het voorbeeld!  :thumb: En de callebaut is toch de chocopaste? Inderdaad heel mooi strak spul !

Groet, Jolanda

15

Wauw mooi zeg!

Groetjes Eline

16

Jol321 schreef:
conny4u schreef:
Jol321 schreef:

Juffrouw  :o ......Ook je rozen zijn erg mooi! Echt een plaatje, het lijkt echt helemaal op het voorbeeld!  :thumb: En de callebaut is toch de chocopaste? Inderdaad heel mooi strak spul !

nee dat is fondant van het merk Callebaut.. echt heel fijn spul en mooi wit en erg lekker....

17

Wow Conny wat een super mooie en strakke taart en super mooie  rozen heb je daar gemaakt  :thumb: en idd de fondant van callebaut is super en met geen enkelle andere fondant te vergelijken!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

18

Hé......daar hoor ik wat nieuws! Moet ik eens proberen dus! Bedankt voor de tip, meiden!

Groet, Jolanda

Zit al een tijdje naar je foto's te kijken. Wat een super mooie taart.
Als ik zo iets zie denk ik aan de slag en weer oefenen.
Erg mooi.

Groet,
Annemieke

20

sjiektralala  :D  :thumb:

21

Wauwie, wat mooi!!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

22

monique2510 schreef:

wat een prachtige rozen

dank je wel..na vele dagen oefenen en maken ben ik erg trots op ;)

23

nicole th schreef:

Wow Conny wat een super mooie en strakke taart en super mooie  rozen heb je daar gemaakt  :thumb: en idd de fondant van callebaut is super en met geen enkelle andere fondant te vergelijken!!! ;)

Nicole..om dat van jou te horen...zie ik dat als een heel groot compliment..... ;)
maar nog wat extra workshoppies zou niet verkeerd zijn hahahahaha

24

anniestaartfabriek schreef:

Zit al een tijdje naar je foto's te kijken. Wat een super mooie taart.
Als ik zo iets zie denk ik aan de slag en weer oefenen.
Erg mooi.

dank je wel :o

25

Hoe prachtig en stijlvol.....Ow en Callebaut...Heeeerlijk spul he ;)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/