1

Onderwerp: Weddingcake inspired by Kwebbel

Deze bruidstaart is geinspireerd door de zwarte bruidstaart met spirals van Kwebbel. Ik heb haar toestemming gekregen. Zoals jullie zien is Kwebbel hier veel beter in.

Het bruidspaar is in het geheim getrouwd en ik mocht het geheim al weten want er moest wél een taart komen. De ouders/broers/zussen wisten er wel van en mochten mee naar het stadhuis en daarna was er dus koffie met taart. De bovenste is gevuld met lemoncurd en vanillecrème, de middelste is gevuld met frambozenjam en champagnecrème, de onderste is gevuld met......piepschuim. De taart werd door mijn zusje weggebracht (zij wist er ook van want zij heeft de foto's gemaakt). Tjonge zeg....wat een stress  geeft dat. Je kunt hem beter zelf wegbrengen denk ik.... Het bruidspaar vond de taart helemaal mooi, prachtig en geweldig. En niet geheel onbelangrijk...hij was ook lekker.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UDWYLIHW.jpg

Volg je hart...want dat klopt!

2

Re: Weddingcake inspired by Kwebbel

vind hem mooi hoor  :Y

Veel liefs Rafaëla

3

Wow, heel mooi!

4

Wauw mooi hoor :thumb:

5

Mooi!!

Maar ik vind t toch altijd een beetje vreemd dat mensen in het geheim trouwen  :s

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

6

Mooi! Waren het bekende Nederlanders? :lol:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

7

Ik vind 'm super  :Y

8

Prachtige taart Mniek en hij klinkt ook zo lekker!
Maar weinig taartster zijn tevreden over eigen resultaten.
Veel te veel zelfkritiek - moet ik nodig zeggen, ik ben zelf ook zo.
Maar echt heel mooi, stijlvol, gaaf, strak.

9

supermooi !

Groetjes, Conny

10

Prachtig hoor!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

11

Vind em errug mooi.....

Pluk de dag

12

nou, hij is toch weer heel anders geworden en ik vind hem wel netjes hoor! ik snap niet wat jij er dan minder aan vindt?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

13

Thnx voor al jullie reacties. Enne....wat ik er niet mooi aan vind? De middelste taart is ingezakt. Jullie wilden mij toch niet wijsmaken dat jullie dát niet hadden gezien??

14

okee, nou daar had ik idd wel over heen gekeken, maar ehm... ben de tel eerlijk gezegd ook kwijt geraakt bij het inschenken van mijn bacootjes vanavond. nu je het zegt zie ik het wel, maar ik vind het niet echt storend. het is de middelste ;) als het nu de onderste of de bovenste was..... tja, maar nu is het niet eens zo opvallend hoor ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

15

Mooooi!! Heel cool dat zwart!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

16

Prachtig gemaakt Monique Super taart !!!

17

Bedankt voor al jullie lieve reacties! Altijd leuk om complimentjes te krijgen toch?

18

moooi hoor :Y
nou lees ik altijd over zwarte monden bij zwarte taarten...dat kinderen dat heel leuk vinden, maar voor een bruiloft :think: ....

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl