1

Onderwerp: Brandweerman Sam

Het begon met een vraag om een Duplo taart en uiteindelijk kwam hij met een plaatje van een brandweerman Sam taart :think:. Ik wel blij want dat leek mij stiekem leuker dan de Duplo :o.
Hij kwam dus zelf met een plaatje waardoor iemand de taart wellicht kan herkennen. Het origineel was rond maar deze kleine meneer wilde een vierkante.
Gevuld met bonbonblocroom en banketbakkersroom:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TDPIOZF4-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O8ZYEUPB-D.jpg

Groetjes Bianca

2

Re: Brandweerman Sam

Mooie taart, prachtig gemaakt !!  :thumb:

3

Leuk!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

Leuke taart, mooi geboetseerd ook

5

Superleuke taart!!  :thumb:

6

helemaal leuk en ook knap geboetseerd!

7

Heel erg leuk, is weer eens wat anders!

8

Heel leuk! Hoe heb je die helm op zijn hoofd gekregen? Ik heb er laatst ook een gemaakt, maar zo'n ontzettende ruzie met die helm gehad, dat ik op het laatst een stuk van zijn hoofd heb afgesneden. De helm raakte iedere keer als ik hem op zijn hoofd zette weer helemaal uit zijn fatsoen en als de helm goed bleef, ging zijn hoofd helemaal uit model.

Super gaaf :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

10

skoczek schreef:

Heel leuk! Hoe heb je die helm op zijn hoofd gekregen? Ik heb er laatst ook een gemaakt, maar zo'n ontzettende ruzie met die helm gehad, dat ik op het laatst een stuk van zijn hoofd heb afgesneden. De helm raakte iedere keer als ik hem op zijn hoofd zette weer helemaal uit zijn fatsoen en als de helm goed bleef, ging zijn hoofd helemaal uit model.

Bedankt allemaal :D

Ik heb zijn hoofd eerst helemaal gemaakt, incl. haar. Daarna vanuit een cirkel de helm gevormd en op zijn hoofd gelijmd. Misschien helpt het als je wat meer tylose gebruikt.

Groetjes Bianca

11

Dat zou misschien een idee zijn voor de volgende keer.
bedankt voor de tip!

12

Wat een mooie strakke taart!