1 Laatst bewerkt door Mamaleen (28-01-2011 21:36)

Onderwerp: mijn eerste keer in deze rubriek... spannend!

Een vriend van ons wordt dit weekend 40 en hield een klein feestje. Als cadeau brachten we een taart voor hem mee! Mijn allereerste stapel EN men eerste taart voor een man... moeilijk maar ik heb het zo simpel mogelijk gehouden.
Wat vinden jullie ervan?

http://i951.photobucket.com/albums/ad355/wippelgem/taarten/taartje001-2.jpg
http://i951.photobucket.com/albums/ad355/wippelgem/taarten/taartje002-4.jpg

Why stop dreaming when you wake up?

2

Re: mijn eerste keer in deze rubriek... spannend!

:thumb: Leuke taart. Met leuke kleuren!!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

3

Het ziet er heel goed uit.

Eh, ik denk dat ik die vier andersom neergezet zou hebben.
De brede kant als rug van de vier.

4

heleena... je kan gelijk hebben, ik zit al de hele middag te kijken naar wat er scheelt met die 4... nu zeg je dit, ik draai m'n scherm en ja hoor.... maar nu is het te laat, ze is afgegeven...

Why stop dreaming when you wake up?

5

Een hartstikke mooie taart ! een taart voor een man blijft stukken moeilijker dat voor een vrouw vind ik, dus goed bedacht ! Die 4 ben ik wel eens met Heleena, ik denk dat die andersom moet, maar de taart is verder prachtig !!!

Groetjes, Conny

6

Tja.  ;) Het is...ze zullen er vast blij mee zijn.
Het is en blijft een leuke taart. Een mooi cadeau!!
De volgende keer staat die vier in ieder geval goed op de taart.  :)
Ik heb al verschillende taartjes gemaakt maar nog geen stapeltaart.
...maar ja...er moet toch maar weer een keer een reden zijn om daar aan te beginnen.
Er zijn veel verjaardagen bij mij in de familie geweest en ze hebben ook steeds een taart als cadeau erbij gekregen maar ik merkte dat men er nu een beetje van uit gaat dat ik dat elke keer zou doen.
Toen iemand de opmerking maakte dat ik wel de prijs met iets extra's moest vragen als ik bv. een taart voor een ander maakte heb ik liefjes gezegd dat ik het bij hen ook zou doen bij een volgende verjaardagsbestelling :Y   :D

7

hij is mooi..!! hihi en idd ik keek ook naar de vier van..hmm.wat zie ik..maar t blijft een 4 gelukkig..;)