1

Onderwerp: Ideeen gezocht boltaartje

Mijn vriendin heeft mij gevraagd om een boltaartje voor haar man te maken, thema volkswagen kever of zo een busje (surf/hippiebus maar dan geen surf enz)

Ik heb geeeeeen idee, word dan mijn 2e boltaartje en de 1e keer dat ik voor iemand maak.

wat moeilijk zeg hahahaha

Dus elke hulp welkom!!

2

Re: Ideeen gezocht boltaartje

Ik heb even een voobeeldje erbij gezocht, maar als ik zo kijk is van de achterband, over het dak, tot het voorwiel ondgeveer een boltaartje.
Je zou dan alleen een kontje en een neus eraan moeten maken en dan het je er kevertje.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRhBOe3UrLRG166ibYBfk5vf2IvKGyLNg8wJiS4Eqk2Zfrk9zyMv9sRjVWY

Voor een busje zou ik een cakeblik nemen. Of een busje voor het bolletje zetten en hier dan een berg van maken. Of zoiets.

Groetjes en succes.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

3

ze wilt echt een boltaartje dus niet een echte vorm....moeilijk hoor

4

En het volkswagen logo? Dat is rond en redelijk makkelijk vorm te geven.
Misschien wat flowerpower bloemen in 't zwart/wit langs de onderkant (de meesten kennen de VW bus van de flowerpower tijd)?

The Cake Is Not A Lie!!!

5

Of net als Thomas de Trein:  Het bolletje is een berg, voorop maak je een puzzel van een tunnel waar een VW uit komt rijden.
Dus bolletje en puzzel, dit moet toch te doen zijn.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

6

Lilar schreef:

Of net als Thomas de Trein:  Het bolletje is een berg, voorop maak je een puzzel van een tunnel waar een VW uit komt rijden.
Dus bolletje en puzzel, dit moet toch te doen zijn.

Die ga ik wel ff zoeken thanks