1

Onderwerp: waarschijnlijk ben ik de enigste die het nog steeds leuk vindt..

om Bumba te maken....
kan ze niet meer tellen maar ik word nog steeds vrolijk van dat ventje :lol:
Mama van Dylan had een bumba balancerend op een bal op mijn site gezien..die wilde ze graag... dat is prima maar wel beetje anders... ze waren er erg blij mee!!
gevuld met aardbei jam,slagroom creme,aardbeitjes en bbr.
bekleedt met marsefondant.
http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/bumba006.jpg

http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/bumba005.jpg

Dank je wel voor het kijken

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: waarschijnlijk ben ik de enigste die het nog steeds leuk vindt..

ik vind hem ook leuk hoor! Nog niet zelf gemaakt, maar wie weet komt dat nog.
o ja, mooie taart

groetjes Anneliek

3

Hij is heel leuk :thumb:  :Y !! Ik snap dat je er vrolijk van wordt hoor.. :D !!

4

Hij blijft leuk!  :Y

5

Ik blijf hem ook leuk vinden! :)

6

mooi strak taartje

7

:shh:  :shh:  ik vind 'm oooook leuk hoor!!

En je taart al helemaal!! Kunstwerk  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Ik vind 'm (ondanks Bumba  :lol: ) erg leuk! Zit er door de bal en Bumba een sate prikker oid helemaal door de taart heen?

Life is what you bake it.

9

Ik vind deze ook hartstikke leuk, hij is geweldig vrolijk :).

Ik moet over 2 weken voor het eerst aan de Bumba, ik heb in ieder geval al genoeg inspi opgedaan ;)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

10

Ik vind 'm ook leuk hoor! Ik heb er nog nooit één gemaakt, maar ik zou wel willen hoor!
Erg leuke taart geworden en mooi strak!

11

Taartenmarie schreef:

Ik vind 'm (ondanks Bumba  :lol: ) erg leuk! Zit er door de bal en Bumba een sate prikker oid helemaal door de taart heen?

de bal is van piepschuim en bumba staat daarop met een prikkertje in zijn derriere :lol: en wat royal icing...
en onder in de bal een halve sateprikker en daarmee in de taart..ook daaronder wat RI voor het blijven staan..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

conny4u schreef:
Taartenmarie schreef:

de bal is van piepschuim en bumba staat daarop met een prikkertje in zijn derriere :lol: en wat royal icing...
en onder in de bal een halve sateprikker en daarmee in de taart..ook daaronder wat RI voor het blijven staan..

Thanks! Bumba kijkt ondanks de prikker in zn derriere toch nog wel vrolijk  :D

Life is what you bake it.

13

Taartenmarie schreef:
conny4u schreef:
Taartenmarie schreef:

Thanks! Bumba kijkt ondanks de prikker in zn derriere toch nog wel vrolijk  :D

:lol: hahahhahahaa...Ik heb het ook met beleid in zijn kontje gestoken... :lol:

14 Laatst bewerkt door e.b.m. (28-01-2011 20:05)

Ach arme Bumba, dat er nu zo de spot met je bipsje wordt gedreven! Dat die taartenmevrouwen zo sadistisch kunnen zijn, zeg.........   O-) 

Hahaha, voortaan word ik extra vrolijk van een Bumbataart, want tja, dit verhaal over die prikker en z'n kontje vergeet ik nooit meer, hahaha. Maar serieus: je taart is ontzettend leuk, vooral ook door de balancerende Bumba (ja, en dat ondanks die prikker in z'n r**t! :lol: )

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

15

hier nog even een late reactie van de mama van Dylan. De taart was behalve heeeel mooi ook nog eens super lekker!! heel wat ooooooh en aaaaaah's gekregen en Dylan vond het geweldig. Zijn eerste reactie: BUMBAAAAA :) helemaal geslaagd dus :)

16

Shyara schreef:

hier nog even een late reactie van de mama van Dylan. De taart was behalve heeeel mooi ook nog eens super lekker!! heel wat ooooooh en aaaaaah's gekregen en Dylan vond het geweldig. Zijn eerste reactie: BUMBAAAAA :) helemaal geslaagd dus :)

heeeeeeeeeeeeeeee wat leuk om hier een reacyie te lezen van je.... ik wist niet dat je lid was van het forum....
gezellie....
groetjes
Conny
en als je het zelf wilt leren... kun je ook bij me terecht he...
;)

Hij is super :thumb:  :thumb: