Onderwerp: hoe ruitjes maken
hoe maken jullie van die leuke ruitjes op taarten dat je steeds verschillende kleuren krijgt en zo mooi strak???? hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe ruitjes maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoe maken jullie van die leuke ruitjes op taarten dat je steeds verschillende kleuren krijgt en zo mooi strak???? hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel?
1 voor 1 uitsteken met behulp van een vierkante uitsteker, de meeste mensen gebruiken daar de geometrie set voor.
Bedoel je deze?
Nee, Gerda bedoelt deze. Die andere die jij linkt, zijn patchworkcutters. Die kan je gebruiken voor een quilteffect met reliëf. Met die geometrieset kan je verschillende vormen en maten uitsteken.
Bedoel je deze?
die zou misschien ook wel kunnen maar ik bedoel echt de geometrie set te vinden bij de metalen uitstekers in de webshop.
Nee, Gerda bedoelt deze. Die andere die jij linkt, zijn patchworkcutters.
dank je wel e.b.m. toch lastig als je nog steeds niet kunt linken.
Dat doe je door het www-adres (linksbovenin dus) te kopiëren als je op de site met het betreffende product (of welke site je ook wilt linken) staat. En dat plak je dan weer in je reactie. Maar verder ben ikzelf ook niet zo'n handige Harry op computergebied, hoor.
poeh dan hebben jullie mooie strakke ruiten, dan ga ik daar maar eens op oefenen als ik mijn geometre set binnen heb. thanks
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe ruitjes maken