Onderwerp: Doosje-roosje en een omkopingsschandaal
Het begint langzamerhand de populairste taart te worden, gelukkig ben ik het zelf nog niet zat, dus toch maar weer een rozendoos-variatie. Ik was zelf wel tevreden
, dus beetje boel foto's 

En de volgende hier zit een verhaaltje aan vast: Bij ons op school ( een errug grote, combi van lagere en middelbare school) moeten we ons kopieerwerk altijd inleveren bij de "concierge" en die krijgen we dan 3 dagen later pas terug, flink vooruit plannen dus. Nu is die concierge eigenlijk de choreograaf/regisseur van de school, maar da's geen fulltime baan, vandaar dat het kopieren bij zijn taken hoort.
Nu wilde wij voor onze klassen een flink pak zo ongeveer per direct terug hebben, dus mijn collega ging hem vragen of het niet voor zsm kon. " Hangt ervan af!" zegt ie dan. Waarvan dan? "Nou, van de maat van de taart, van de smaak van de taart, van..." Wacht, die zal ik hebben, dacht ik. Ik had nog een kapsel in de vriezer en nieuwe stencils ( Bedankt Bien!
) om uit te proberen, meer excuus is niet nodig voor een taartje, toch? Volgende morgen had ik deze in z'n kantoor gezet 

Geen meesterwerk ( moet nog wel even oefenen met die stencils
) , maar wel een flinkerd, en ik vind de kleurtjes wel gezellig 
Hij kwam me meteen opzoeken, en volede zich volledig schuldig!!
- Zo had ie het niet bedoeld, het was maar een grapje en het stencilwerk was allang gedaan- Wist ik wel, hij is een schat, maar ik moest 'm toch effe plagen. Nou, hij liet zich graag pagen en er is geen kruimel van de taart overgbleven 
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
)
; kun je daar een howto van maken/geven, pweeeease