1

Onderwerp: Doosje-roosje en een omkopingsschandaal

Het begint langzamerhand de populairste taart te worden, gelukkig ben ik het zelf nog niet zat, dus toch maar weer een rozendoos-variatie. Ik was zelf wel tevreden O-) :+, dus beetje boel foto's ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7VM8I3EE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AAI4LBE4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-M3DFULHT.jpg

En de volgende hier zit een verhaaltje aan vast: Bij ons op school ( een errug grote, combi van lagere en middelbare school)  moeten we ons kopieerwerk altijd inleveren bij de "concierge" en die krijgen we dan 3 dagen later pas terug, flink vooruit plannen dus. Nu is die concierge eigenlijk de choreograaf/regisseur van de school, maar da's geen fulltime baan, vandaar dat het kopieren bij zijn taken hoort.
Nu wilde wij voor onze klassen een flink pak zo ongeveer per direct terug hebben, dus mijn collega ging hem vragen of het niet voor zsm kon. " Hangt ervan af!"  zegt ie dan. Waarvan dan? "Nou, van de maat van de taart, van de smaak van de taart, van..." Wacht, die zal ik hebben, dacht ik. Ik had nog een kapsel in de vriezer en nieuwe stencils ( Bedankt Bien! :D ) om uit te proberen, meer excuus is niet nodig voor een taartje, toch? Volgende morgen had ik deze in z'n kantoor gezet :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LZKDQJIK.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CNGBSM6T.jpg
Geen meesterwerk ( moet nog wel even oefenen met die stencils :S) , maar wel een flinkerd, en ik vind de kleurtjes wel gezellig :)

Hij kwam me meteen opzoeken, en volede zich volledig schuldig!! :lol: - Zo had ie het niet bedoeld, het was maar een grapje en het stencilwerk was allang gedaan- Wist ik wel, hij is een schat, maar ik moest 'm toch effe plagen. Nou, hij liet zich graag pagen en er is geen kruimel van de taart overgbleven ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: Doosje-roosje en een omkopingsschandaal

Mooie taarten, vooral de eerste vind ik erg mooi.

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

3 Laatst bewerkt door Carien (27-01-2011 20:08)

heel mooie taarten hoor :Y 
De chocotaart heeft prachtige kleuren en die stencils zijn toch best heel mooi geworden, zker voor een eerste keer (denk ik O-) , geen idee, heb het nog niet gedaan :o )
De rozendoos is ook erg mooi en weer die frummelstrik (zo noemde je 'm de vorige keer zelf hoor ;) ) :thumb: ; kun je daar een howto van maken/geven, pweeeease O-) :D

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Erg leuk en wat een geweldig verhaal!

Life is what you make of it...

5

Vind de eerste wel erg mooi. Heb je daar een how to van?? Die tweede is ook heel leuk geworden. Wil zelf ook nog een keer stencilen gan proberen.

6

Mooi die rozenbox, vooral die aparte strik bovenop!

Je stenciltaart vind ik ook heel mooi en leuk verhaal erbij. Jij hoeft je voorlopig vast geen zorgen te maken om de snelheid waarmee je kopieerklussen worden uitgevoerd  ;)

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

7

Mannen! Sex of eten daar krijg je alles mee voor elkaar :Y
Ik vind die stencils mooi!!!
Over die andere taar ga ik je mailen  :D

8

Ik vind ze beiden erg mooi! Mooie kleur afdruk, waarmee doe je dat stencillen??

groetjes van Mireille

9

ik vind die rozenbox zo gaaf maar die andere mag er ook wezen en een leuk verhaal

10

rozen doosje met de leuke strik is erg mooi Adrienne.
Andere taartje is ook erg leuk terwijl je weinig tijd had. Stencil werk is goed gedaan. Vind dat zelf ook leuk om te doen. oefenen oefenen oefenen en zo'n taartje geeft daar de ruimt voor

11

hahaha prachtig!

en die laatste is echt megá tegek! wauw

12

Wow! Is er ook een how-to van de rozenbox? Is weer eens wat anders dan iemand een bloemetje geven ;) Super gaaf!

Trotse mama van Iris en Milan, en wonder nr 3 onderweg <3

13

Meiden bedankt voor jullie reacties! Ik zal de volgende keer dat ik zo'n strik 'frummel'' wat foto's maken, maar ik heb het afgekeken van deze howto ( voor echte stof) via Roosanne. http://madamezsazsa.blogspot.com/2010/0 … roche.html
Ik ga even bedenken wat te doen wat betreft een uitgebreidere howto van de roosjes en de doos. Ik weet uit ervaring hoe vervelend het is als je niet in de gelegenheid bent om workshops te volgen, dus ik wil doen wat ik kan, zonder anderen in de wielen te rijden. ;)

Petra, ik ga je mailen maar ga eerst een dagje de sneeuw in: we gaan naar onze bergen en daar ligt bakken vol!! :) :) :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

14

Haha wat een leuk verhaal die stenciltaart. En hij is heel mooi hoor, lijkt me niet makkelijk :S

Die rozen-doos-taart ;) is ook helemaal super, wat een prachtige rozen!

Mijn website: Presentaart

15

Adrienne schreef:

Petra, ik ga je mailen maar ga eerst een dagje de sneeuw in: we gaan naar onze bergen en daar ligt bakken vol!! :) :) :)

GADVERRRRRRRRRRRRRR HOU DIE SNEEUW DAAR!!!!!!!!

16 Laatst bewerkt door Carien (28-01-2011 12:48)

:thumb:  dank voor de strik-howto-link :thumb: 
ik was al een eindje op weg met bedenken hoe het moest, maar hierdoor is alles in 1x duidelijk :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

17

Wat een mooie taarten, ben iid weg van die strik bovenop de rozendoos! En je stencil taart is ook gaaf zo met die kleuren! :P