Onderwerp: Taart met verse bloemen, Cupcakes en Dummy voor opening Crematorium
Ik heb een paar dingetjes gemaakt als cadeau voor de opening van een crematorium.
Taart met Verse bloemen (damtaart):

Cupcakes:

Baby Bol met Baby Engeltje:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart met verse bloemen, Cupcakes en Dummy voor opening Crematorium
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een paar dingetjes gemaakt als cadeau voor de opening van een crematorium.
Taart met Verse bloemen (damtaart):

Cupcakes:

Baby Bol met Baby Engeltje:

Wauw.... de laatste... erg mooi, zo aandoenelijk... Knap gemaakt hoor!
Mooi gemaakt. Ook ik vind die laatste heel mooi. Hoop alleen dat je deze nooit meer maakt. Slecht combi, een baby en dela. (ik bedoel dat uiteraard niet verkeerd voor de taart)
Mooi gemaakt. Ook ik vind die laatste heel mooi. Hoop alleen dat je deze nooit meer maakt. Slecht combi, een baby en dela. (ik bedoel dat uiteraard niet verkeerd voor de taart)
Dat klopt, maar heb de gedachte gehouden dan de eerste en laatste mooi moest zijn. Zou er zelf niet aan kunnen denken...jammer genoeg is het leven niet altijd zoals wij dat willen.
Badankt voor compliment!
Jeetje, ben helemaal onder de indruk, vooral die laatste slaat aan...
Vind ze allemaal prachtig !
Maar wat is de bedoeling er achter dat mensen dit kunnen bestellen i.p.v.cake ??
Ik vind ze ook mooi, is weer eens wat anders.... 
Jeetje, ben helemaal onder de indruk, vooral die laatste slaat aan...
Vind ze allemaal prachtig !
Maar wat is de bedoeling er achter dat mensen dit kunnen bestellen i.p.v.cake ??
Als iemand afscheid moet nemen van hun kindje, dan is the bovenste altijd een dummy om te bewaren.
Wat een prachtig idee
en wat mooi als je dat zou mogen doen al hoop ik dat het nooit hoeft, vind je cups en die andere taart ook prachtig

Mooi, maar wel kippenvel, vooral bij de laatste foto....
Bij die laatste krijg ik een brok in mijn keel...
Het is dan ook voor ons bijna onze eerste jaardag van ons dochtertje...
Maar zie het als een compliment dat het zo ontroerend is!
Dankjewel voor je lieve woordjes.....
Heel mooi, zeker de laatste!
Het is voor mij alweer 15 jaar geleden, maar dit raakt me toch weer.
Moet wel zeggen dat mijn hoofd toen niet naar taart stond, maar dat is persoonlijk en tijden veranderen.
groetjes Carmen
Erg mooi, wij hebben zelf een dochtertje verloren en dit is een mooi idee!
Vooral als je je bedenkt dat mensen de bol kunnen bewaren!
Dit zijn kippevel-taarten...........Maar erg mooi!
Mooi hoor heb ook kippenvel bij die laatste.
Beautiful Minnie! 
Thank you all 
Poehee, heb er nooit bij stil gestaan dat de snowglobe ook een onderdeel van een groot afscheid kan zijn! Het oorspronkelijk idee is inderdaad dat er een blijvende herinnering is en wat is dat in dit geval mooi uitgevoerd zeg!
Goed gedaan hoor!
Poehee, heb er nooit bij stil gestaan dat de snowglobe ook een onderdeel van een groot afscheid kan zijn! Het oorspronkelijk idee is inderdaad dat er een blijvende herinnering is en wat is dat in dit geval mooi uitgevoerd zeg!
Goed gedaan hoor!
Dankjewel .... een afscheid is ook niet niks
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart met verse bloemen, Cupcakes en Dummy voor opening Crematorium