1

Onderwerp: eerste openslaande punten taart!

Ik vind m zelf goed gelukt!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AWSNUU37.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EYRAZ7WP.jpg

De bovenste is gevuld met aardbeien mouse en chocola

De onderste is gevuld met bbr aardbeienjam en slagroom

2

Re: eerste openslaande punten taart!

Spetterende taart! Leuk die openslaande punten en mooie kleurencombinatie!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

3

Helemaal leuk!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

:thumb:  :thumb: Heel erg mooi, prima gelukt en die smaak en kleur: toppie!! Hoe heb je die 2 zo mooi gekregen? fondant met tylose en zelf n patroon gemaakt neem ik aan?

Groetjes Jose :Y

5

Ziet er mooi uit!! :Y

heerlijke taartgroetjes van Brenda

Die is hartstikke mooi geworden  :thumb:

7

Dank jullie wel!

Die 2 heeft men man gemaakt! Gewoon uit de losse pols.

Ik had een een 2 gemaakt, had al de versiering al klaar leggen om lekker uit te harden, maar toen ik de 2 op de taart wilde zetten brak ie! Dat was om half 6 en om kwart voor 7 zou ze de taart op komen halen.
Gelukkig had ik nog voorgekleurde fondant liggen, daar heb ik een berg tylose daarheen gedaan. Maar daardoor werd het niet meer echt vormbaar. Toen heeft men man hem gesneden en heb ik m nog ff de oven ingedaan. Dus kwam het gelukkig nog optijd af.

En ze had als enige wens dat er een grote 2 op moest komen, dus ik baalde er wel van, maar het is goed gekomen.

8

Hij is leuk!! Ik heb ik al die tijd nog nooit openslaande punten gemaakt.. maar wellicht dat ik me er morgen eens aan ga wagen  :Y

Wat goed trouwens dat je man je zo te hulp is geschoten voor de 2

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!