1

Onderwerp: (voetbal) gras maken ?

Hoi allemaal,

Ik heb n vraagje voor de voetbaltaart die ik dit weekend voor mijn zoon Thijn wil maken: Het wordt  een stapeltaart,en ik wil graag de randen van gras doen. Hoe doen jullie dat? Het mooiste lijkt het me, als t gras ook "omhoog"komt; ik kan met de sugarkraft ( net gekocht, niet veel ervaring) een soort groene graslinten maken ( net als bij n knoflookpers) maar hoe krijg ik dat netjes "omhoog".

T staat er mss wat klungelig, ik hoop echter dat jullie me begrijpen en n goede tip hebben...! Bedankt alvast!!  :o

Groetjes José  :)

2

Re: (voetbal) gras maken ?

kort afsnijden als het uit de sugargun komt en dankan je het zo tegen de taart zetten..blijft het vanzelf omhoog staan....
niet te lang dus want dan vallen ze om..je sprietjes

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

Dank je wel voor de goede tip, kan ik zeker wat mee. Heb ook even een kijkje genomen op je website en wat ziet die er leuk uit; complimenten!! :thumb:

Groetjes José :Y

4

Ik heb het van de week ook gedaan. Gewoon met de knoflookpers :thumb: .

Niet te veel aan de sprietjes zitten maar zsm plakken, anders wordt het een groot stuk en gras is ook niet perfect.
Heb een prikkertje gebruikt om aan te drukken, dan heb je zo min mogelijk contact met de sprieten.

5

Ilonas schreef:

Ik heb het van de week ook gedaan. Gewoon met de knoflookpers :thumb: .

Niet te veel aan de sprietjes zitten maar zsm plakken, anders wordt het een groot stuk en gras is ook niet perfect.
Heb een prikkertje gebruikt om aan te drukken, dan heb je zo min mogelijk contact met de sprieten.

Dank je wel voor de tip, ik ga t morgen uitproberen enne.. ik zet t resultaat in de taartenparade!

Fijn weekend!