Re: Mijn wedstrijdtaart voor het DCE
Toch een mooie taart!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn wedstrijdtaart voor het DCE
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Toch een mooie taart!!!
Ik vind 'm prachtig !!!!
Jammer dat je niet hebt gewonnen , maar je kan zeker trots op jezelf zijn.
Hele mooie taart! Persoonlijk hou ik ook meer van iets rustiger eerlijk gezegd 
Ik vond hem juist heel erg mooi,door zijn eenvoud,maar bij het thema was het misschien te rustig
Maaaar evengoed een van de favoriten van mij(niet dat dat wil zeggen;))
Ik vind hem ook erg mooi, juist door de eenvoud en het ontwerp.
Smaken verschillen blijkbaar. En nu weet je de volgende keer weer beter hoe je het aan moet pakken: meer technieken gebruiken dus en op alle kleinigheidjes letten, al doende leert men....
Hij is heel mooi en zoals je je proeftaartje presenteerde was super leuk.
hij is echt heel erg mooi, mooi kleurencombinaties
Begrijp de jury wel dat het te rustig was gezien het thema, maar wát een mooie taart heb je gemaakt zeg!!
Ik vond 'm écht helemaal geweldig, heb er een aantal foto's van gemaakt want die bloem, de bolletjes met parels en de druppels op de zijkanten ga ik zeker van je lenen! (in diverse taarten dan hè)
En je presentatie: werkelijk helemaal super!
Overigens heeft de winnaar inmiddels haar taart gepost 
Nou ik vind hem geweldig heb hem in het echt gezien heb er zelfs een foto van gemaakt 
Natuurlijk zie ik dit weer veeeeeel te laat, maar mens wat is deze taart gaaf!! Hij heeft precies de kleur van mijn bank en mijn gordijnen, dus mocht je nog eens zoiets willen maken.... 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn wedstrijdtaart voor het DCE