Onderwerp: 1e twee taarten
Na lange tijd te hebben gekeken op dit forum kon ik het toch niet laten om ook spulletjes aan te schaffen. Vorige week was mijn vriend jarig dus ook nog eens een heel goed excuus om gelijk aan de slag te gaan.
Bij deze de twee taarten. Hebben jullie misschien tips of ideen voor volgende keer?
1e taart:
Zoals je ziet een mooi hart aan de zijkant, omdat die gescheurd was, ook is die iets gaan lekken maar heb inderdaad begrepen dat dat komt door het vocht van de botercreme dus dat is gelukkig bij de volgende taart beter gegaan. De vulling die erin zit was botercreme met vanille vla en een laag aarbeien jam.
2e taart:
Ik heb zelf het zwart gekleurd en achteraf had ik toch beter gewoon zwart kunnen bestellen want wat een werk is dat zeg
. Gelukkig viel het eind resultaat wel erg in de smaak. Ik heb witte gedeelte gedust met parelmoer poeder. Ik heb begrepen dat je dit ook kunt gebruiken als verf, waar mengen jullie dit dan mee dat het goed werkt want kreeg het niet echt voor elkaar? (had vanille aroma in huis, maar dat is vrij donker van kleur dus dat werkte niet). Oh en de vulling was twee lagen van bavarois pudding met verse aardbeitjes
Op naar de volgende taart 

!
dus dat moet dan volgende keer zeker gaan lukken.