Re: Sweet sixteen taart & cupcakes
deze is echt geweldig!!
www.taarten-van-nathalie.hyves.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sweet sixteen taart & cupcakes
deze is echt geweldig!!
Echt fantastisch zeg!!!!!
Nou, succes met het "vervolg" van je taartenstop
.

De volgende (tot nu toe dan
) is een bruidstaart voor 120 personen.....viel ook in de stop
en bruidsproevers en......
Oeh, ik vind het geheel erg gaaf
Ik snap helemaal waarom je deze opdracht niet kon weigeren 
Ooo wat gaaf!!!!
Dit kán je ook gewoon niet wijgeren, alle details en kleurgebruik, SUPER!
Groetjes, José
Waanzinnig mooi geheel

Wauw! Meer kan ik niet zeggen...Wat kun jij prachtig netjes werken! Ik ben zwaar onder de indruk alweer...
geweldig jolan!! prachtig mooie taart met alles kloppend, chapeau 
Gewoonweg prachtig.
zou ook raar zijn als ze hier niet enthousiast over zouden zijn Jol. Een echte sweet sixteen. Wat een geweldig geheel. Pr8ige schoentjes en tasjes! Vind het lint om de borden ook heel leuk! En dan die 75 bijpassende cc's...wow! Zelf moest ik 40 ajax en met ouweltje erop, toch zat er weer meer tijd in dan ik had verwacht en jij hebt je er niet 'makkelijk' vanaf gemaakt dus kan alleen maar raden hoe veel tijd daar wel niet in heeft gezeten. Petje af!
Mooie foto ook met de cc's erbij....jammer dat die andere standaard er niet bij paste 
Wauw Jolanda wat een pracht creatie , echt

Hij is weer super jolanda,vindt je het goed als ik hem opsla voor inspiratie?
Mijn nichtje wordt dit jaar 16!
Ow wauw, wat een plaatje weer!! Mooie kleurencombi en ik vind die separator helemaal top 
Hij is weer super jolanda,vindt je het goed als ik hem opsla voor inspiratie?
Mijn nichtje wordt dit jaar 16!
Ja natuurlijk.....ik heb de inspiratie ook weer van Caroline en details die ik hier op het forum zie 
Meid wat 'n plaatje weer. 'k had 'm bijna gemist omdat ik hier niet meer zoveel rondhobbel, maar 'k ben blij dat ik je naam spotte. Super!!!!
heeeeeeeeeeel erg mooi
Nog maals echt gaaf alleen even vraag je die schoentjes weet ik hoe je die kan maken maar die tasjes zijn daar ook malletjes of zo voor zie ze nl niet bij ons op de web shop
groetjes
Nog maals echt gaaf alleen even vraag je die schoentjes weet ik hoe je die kan maken maar die tasjes zijn daar ook malletjes of zo voor zie ze nl niet bij ons op de web shop
groetjes
De tasjes zijn gemaakt met uitstekers van Stephen Benison. Ze zijn te koop bij cakesbybien. Zowel de grote tas als de kleintjes zijn van S.Benison. Voor de kleine tasjes is het een uitsteker, die ik 2 keer uit steek en dan zelf een tussenstukje snij en tussen de opgedroogde delen plak.
De roze tasjes heb ik gemaakt van marsepein mbv een fpc malletje, te koop bij taart en decoratie. Dit is een mal om een halve tas uit te halen, dus hier 2 delen aan elkaar gemaakt en de zijnaden weggewreven (of je kunt juist een rits/naad maken).
bedankt voor de tip
groetjes
nog een vraagje, de printen op de tasjes welke zijn dit?
en waar kan ik deze kopen?
Wat een super mooie taart!!
Wauwie! Wat zijn ze gaaf! Je taart(en) en de CC's , helemaal super, de kleurencombi is mijn favoriet!
Zoooo, prachtig!!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sweet sixteen taart & cupcakes