1

Onderwerp: ideeën gevraagd voor een dubbele opdracht, maar toch dezelfde.

HoiHoi,

Wie helpt mij aan een goed idee.
Mijn collega stopt met werken bij ons. Ze heeft bij ons 17 jaar zwemles gegeven en vindt het genoeg geweest. Ons bad is gevestigd in een sportschool en bij die sportschool blijft ze nog wel werken als interieurverzorgster, ze is een echte Mien Dobbelsteen wat poetsen betreft. De uren die ze nu overhoud wilt ze gaan besteden aan wandelen, want dat is haar grote hobby.
Zondag geven we een verrassings afscheidsfeestje, en ik mag de taart maken.
Het is zondag eerst nog afzwemmen en zij neemt de diploma's af.
Toen kwam ze ineens naar me toe en zei: Joh Alex, ik weet niet of er zondag nog collega's komen kijken, maar zou jij een taartje willen maken, zodat ik iedereen kan bedanken voor de fijne samen werking ? eh... :s Tja, ....ik denk het wel  :rolleyes:

Maar goed, nu is dus de vraag: heeft iemand een leuk idee voor deze taart ?

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

2

Re: ideeën gevraagd voor een dubbele opdracht, maar toch dezelfde.

Misschien zo'n zwembadtaart?

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

En een bloemtaart met op elk blad iets wat met haar te maken heeft? Dus iets met zwemmen/ diploma, het schoonmaken en wandelen en dan middenin haar naam en bedankt.....?

4

Of een ronde taart (als je geen bloem heb) met een driedeling waar je iets van het zwemmen, schoonmaken en wandelen op uitbeeld. Een bloem heeft 5 'bladen' dus dan wordt drie dingen een beetje moeilijk.

5

Misschien idd de taart in drieën verdelen, want het is lastig om er 1 geheel van te maken.
Ik vind het ook moeilijk om een combinatie te zoeken waarin ik laat merken dat we haar bedanken, maar ook om haar verzoek, naar ons toe er weer in te verwerken, want ze wil graag iets voor ons doen, maar ze weet dus niet dat er al een taart op de planning staat. Hoe houd ik de verassing er voor iedereen in ?  :think:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

6

Anders zet je in het midden iets van bedankt iedereen....? En je laat haar in de veronderstelling dat het een taart van haar is (die ze dan niet hoeft te betalen) en je collega's vertel je niets over de opdracht die zij jou heeft gegeven.