26

Re: [FEEDBACK] Twiedeltaartje - mijn eerste taartje

Mooi gedaan hoor! Dat belooft veel goeds voor volgende taarten :). Mooi vogelplaatje, heb ik al vaker gezien. Is dat een kleurplaat ofzo?

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

27

Werkelijk prachtig!
Ik smeerde in het begin ook af met botercreme mix, maar omdat daar water doorheen gaat kan je deklaag gaan smelten. Heb ik dus ook een keer gehad. Leuke racetaart gemaakt met raceauto's aan de zijkant. De volgende dag wilde ik de taart brengen naar mijn klant, waren de raceauto's helemaal naar beneden gezakt. Ik kon wel janken. Heb de raceautos' er vanaf gepulkt en de hele zijkant opnieuw bekleed. De klant zag er niets van, maar ik vond het mijn ergste taart ooit.

Daarna nooit meer de mix gebruikt om af te smeren, maar 1:1 boter suikerbakkerspoeder. Heb hier nooit meer last van gehad gelukkig.

28

Jee wat een geweldige eerste...... :thumb:

Superleuke en lieve taart, en dat voor je eerste. Dat belooft nog wat!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

30

Ik vind je taartje heel erg mooi geworden.
Als ik je tekst niet had gelezen was ik er vanuit gegaan dat het minstens nummer.......(tig) was. Heel knap!

31

Lady in red schreef:

Mooi gedaan hoor! Dat belooft veel goeds voor volgende taarten :). Mooi vogelplaatje, heb ik al vaker gezien. Is dat een kleurplaat ofzo?

Ik heb het origineel wel bij iemand gezien, het is een kaart van de Hema dacht ik... Ik heb een foto van de website overgetrokken op de computer en daarna op de juiste formaat geprint. Ik geloof dat de foto van een van de dames van felicitaartjes was... Met een geweldig leuk vogelkooitje er boven (die ga ik ook zeker een keer proberen te maken  :Y ).

Bedankt voor je complimenten en ook alle andere dames bedankt voor de complimenten en de nuttige tips!

32

CynthiB schreef:
Lady in red schreef:

Ik heb het origineel wel bij iemand gezien, het is een kaart van de Hema dacht ik... Ik heb een foto van de website overgetrokken op de computer en daarna op de juiste formaat geprint. Ik geloof dat de foto van een van de dames van felicitaartjes was... Met een geweldig leuk vogelkooitje er boven (die ga ik ook zeker een keer proberen te maken  :Y ).

Bedankt voor je complimenten en ook alle andere dames bedankt voor de complimenten en de nuttige tips!

tis volgens mij toch echt een jojojanneke ;)

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

33

Wow, wat een geweldig eerste taartje! Supergoed gepuzzeld.

Heb er zelf inmiddels 9 gemaakt maar die halen het nog niet bij het niveau van jouw eerste taartje, dat belooft wat voor de toekomst, volgens mij ben je een natuurtalentje!  :Y

Jammer van het inzakken, maar ik zie dat je al aardig wat tips hebt gekregen, veel plezier met je 2e project, de Blond-taart. Wel showen hoor als hij af is!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

34

wat mooi met die vrolijke kleuren :thumb:

35

wat een schitterend resultaat en dat voor je eerste taart!!!!  :thumb: 

Kom maar op hoor met de andere taarten, je hebt het in je vingers!!

groeten, Bianca
TAART in huis

36

Ik heb de twiedel 'gepikt' van deze taart van Annette:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MYEZYNPN.jpg

En dit is inderdaad het origineel van Jojojanneke:

http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/jojojanneke/images/vierkant-voorpagina3.jpg

Bedankt voor de inspiratie!  :)

37

Leuk hoor! Bedankt voor het plaatje. Wie weet komt het nog eens van pas ;)

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

38

Ook van mij grote complimenten!!
Heel veel bakplezier toegewenst, want dit gaat zeker niet je laatste exemplaar worden  :D

Cotie.

Groetjes, Cotie. www.datverdienteentaartje.nl
Ik geef ook workshop's in Dordrecht!

39

Wat een schatje, heel erg mooi gepuzzeld  :Y  :thumb:

40

Wauw wat een resultaat zeg een eerste taartje :Y   :thumb:

Afsmeren met de mix (van zeelandia) doe ik altijd, ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik koel wel altijd goed mijn taart en ik bewaar deze in een doos, als er vocht bij komt dat het in de doos gaat en niet in mijn taart. Gewoon een nieuwe maken en kijken of het weer gebeurd. Ook zal ik kiezen voor zeelandia marsepein, is echt super!

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

hij is erg mooi

cake my day

42

Heel erg mooi!  :thumb:

Ben benieuwd naar je volgende :)

43

Wow, de eerste?? TALENT meid!