1

Onderwerp: Met dank aan Lorraine...

Na de workshop van Lorraine McKay bij Do in Maastricht moest ik natuurlijk snel nog een keer proberen het geleerde in de praktijk te brengen!

Dummie met bruidje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LXXWZXRH.jpg

Dit was het bruidje dat ik bij de workshop maakte by the way:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SOASHGBN.jpg

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

2

Re: Met dank aan Lorraine...

Mooi!  :thumb:  Ik vind het gezicht van je 'bruine' bruidje heel goed! Ze heeft meer uitstraling als je eerste.
Je kleuren vind ik ook erg mooi!

3

Het donkere bruidsmeisje vind ik ook mooier! :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

mooi zeg... en ik ben het met de voorgangsters eens.. het indische bruidje heeft iets warms over zich... :thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

:D Vind ze beide prachtig

6

Super gedaan  :Y  , ik vind je 2de ook mooier dan je eerste zo zie je maar oefening baart kunst!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

7

nicole th schreef:

Super gedaan  :Y  , ik vind je 2de ook mooier dan je eerste zo zie je maar oefening baart kunst!!! :Y

Haha, ja dat was de bedoeling ook! Tijdens de workshop kan je het maar net bijbenen en maak je natuurlijk wel foutjes... maar dat is niet erg, inderdaad oefening baart kunst!

8

Wow mooi hoor

9

Super!

10

Supermooi!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

11

ja, vooral de bovenste is super!!! geweldig mooi! ze is veeel liever en heeft een eigen karakter hierdoor gekregen.
wel leuk dat jij dat ook hebt, dat je gelijk na een workshop ermee aan de slag gaat om verder te oefenen. dat heb ik ook altijd  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

kwebbeltje schreef:

wel leuk dat jij dat ook hebt, dat je gelijk na een workshop ermee aan de slag gaat om verder te oefenen. dat heb ik ook altijd  :lol:

Ja en dan moet ik ook nog zeggen dat ik een paar dingetje alweer vergeten was binnen een week....  :o  :D , dus maar goed dat ik nog een poging gewaagd heb!  ;)

13

Leuk omdat wat je geleerd hebt meteen weer te doen! En prima gelukt!!
Een mooie dame  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

14

Wat grappig, ik heb hem ook nog een keer overgemaakt (de mijne was geplet in de trein, neem nooit een boetseersel mee in de trein dus) en voor mijn 2-de heb ik ook een donkere dame in het rood gemaakt, ha, ha....
Ik vind die van jou in ieder geval erg mooi.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

15

:Y  :Y Prachtig gedaan!! Heel mooi!

16

Mooi gemaakt hoor.... maar jij hebt toch helemaal geen workshop bruidje nodig? Je hebt et ons zelf al geleerd !

Groetjes,
Marianne

17

Wat is ze mooi!!! Ook ik vind de exotische dame mooier. Ik zat trouwens naast je bij de workshop, en ik heb zelf ook de week er na nog een poppetje geboetseerd. Mondje is nog wel flink oefenen vind ik, best moeilijk....

18

mhkriekaard schreef:

Mooi gemaakt hoor.... maar jij hebt toch helemaal geen workshop bruidje nodig? Je hebt et ons zelf al geleerd !

:D  :) Maar dit was toch wel weer een beetje andere koek (ehhhh dummietaart) hoor!  :Y

19

leipoh schreef:

Ik zat trouwens naast je bij de workshop

Weet ik nog wel hoor  :D  Gezellig!

leipoh schreef:

Mondje is nog wel flink oefenen vind ik, best moeilijk....

Ja ik denk dat je dat inderdaad even een paar keer moet doen voordat het een beetje onder de knie is!

20

Prachtig, heel knap gedaan !!