Re: Top Secret Preview
Helemaal geweldige koekjes! Wat ik me afvroeg: kan je het zwarte lijntje ook met fondant met een sugarcraft pistool doen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Top Secret Preview
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Helemaal geweldige koekjes! Wat ik me afvroeg: kan je het zwarte lijntje ook met fondant met een sugarcraft pistool doen?
Wij zeggen gewoon: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Maar dat gaat niet over je koekjes, die zijn geweldig geworden (ook zonder uitsteker
)
ze zijn erg mooi geworden
je kan de koekjes bakken en dan invriezen, mocht je ze nog niet meteen glazuren
en anders idd in een metale trommel en een beetje rijst erbij, heb je dit niet, laat ze gewoon op de bakplaat liggen in je oven, dan komt er geen stof op.
ze zijn zelfs tot 3 maanden houdbaar op deze manier
de koekjes horen een beetje zacht te worden, de glazuurlaag is soms zelfs harder dan het koekje zelf, maar dat hoort bij dit recept.
zelf doe ik iets meer suiker door het deeg en bak ze iets langer, dan zijn ze wat knapperiger
succes en leuk gedaan hoor
ooh ik ben weer te snel, had alleen de eerste bladzijde gelezen
zijn leuk geworden hoor, ook de romper is leuk
vond je het leuk om te doen??
Geweldig!
ja dat kan zeker, maar met RI gaat het een stuk sneller.
ooh ik ben weer te snel, had alleen de eerste bladzijde gelezen
zijn leuk geworden hoor, ook de romper is leuk
vond je het leuk om te doen??
En of ik het leuk vond om te doen! Ik ben helemaal om. Nu de rest van Nederland nog... (en een samenwerkingspartner).
Maar langzaam aan komen de koekopdrachtjes binnen. Jouw site is mooi geworden. Maar ik blijf erbij, die prijs. 
Ze zijn echt super leuk geworden Jill!!!
Geweldig gedaan 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Top Secret Preview