1

Onderwerp: flamencodanseres

Ik heb geen idee of dit nu onder puzzelen of boetseren valt  :/

Het idee had ik al een hele tijd in mijn hoofd. Mijn vriendinnetje stuurde me vorig jaar een kaartje met een flamencodanseresje erop. Dat bracht gelijk fijne herinneringen terug aan de tijd dat ik de poppetjes nog spaarde. De kennismaking met het techniekje Frillen maakte dat ik mijn idee om kon zetten in dit resultaat. Ik ben er heel blij mee, vooral omdat het de eerste keer is dat ik een "plat" maak.
( ze heeft een beetje sombere mond, maar ik moest nog rekening houden met de roos die ze nog gaat vasthouden ermee. Die wil ik pas maken als ze op een taartje pronkt)

Ik zou het fijn vinden als jullie verbeter/veranderpuntjes aan kunnen dragen.   :Y Ook zou ik graag tips willen krijgen om de contouren beter te krijgen van bv de overgang van hoofd naar nek

http://img252.imageshack.us/img252/6930/spaansedame2.jpg

2

Re: flamencodanseres

Wat een leuke techniek! Hier geen tips...  :s

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

3

Hier geen verbeterpunten hoor, ik vind haar erg leuk! :Y

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

Verbeterpunten??????????????? :think:

Groetjes van Monique      http://www.thefairycake.nl
Save the earth, it's the only planet with cake!

5

Wauw wat een ontzettende mooie danseres!  :thumb:

6

Hij is erg gaaf  :thumb:  :Y .
Heb geen verbeterpunten voor je :nooo

7

Zie echt niet wat er verbeterd moet worden, ze is geweldig !!  :thumb:

8

ik vind hem mooi hoor!
denk dat je bedoelt, dat je meer diepte krijgt, dus hoofd meer naar voor en hals wat meer naar achter... ?
in dat geval klein stukje (heel klein want hoofdje is heel fijntjes) fondant onder het gezichtje zodat dat meer naar voor komt.
Is dat wat je bedoelt of heb ik het mis?
succes ermee

9

Verbeterpunten zou ik echt niet kunnen verzinnen, ze is prachtig en die rok is geweldig gefrilled!

Ben benieuwd hoe ze straks met roos op een taart ligt!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

10

wat appart zeg super mooi :thumb: