1

Onderwerp: Bookdepository

Hey allemaal!

Even een vraagje. Een tijdje geleden kwam ik op deze site de tip tegen van iemand, die zijn boeken besteld bij bookdepository.com!
Nu heb ik daar inmiddels ook wat boeken besteld. Maar ik vroeg me af binnen hoeveel tijd jullie de boeken in huis hebben?

Er staat op de site dat mijn boeken 15 en 17 januari zijn verstuurd, maar ik heb nog steeds niets ontvangen!

Ik kan werkelijk niet wachten tot ze binnen zijn hahahaha!

Alvast bedankt voor jullie reactie!!

2

Re: Bookdepository

Bij ging het ongelooflijk snel. Ik geloof 5 dagen ongeveer. Ik ben echt tevreden over hun service :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Heel wisselend, soms na 3 dagen, soms na een week. Overigens sturen ze je bestelling meestal in aparte verpakkingen (als je meerdere boeken besteld hebt) en die komen niet altijd op dezelfde dag aan!

Never give up on things that make you smile......

4

Nou.. moet ik toch net thuiskomen van mn werk en is pakketje 1 binnen gekomen hahaha :D
Maar bedankt voor jullie reacties!!!

5

ik heb er ook besteld en die van mij zijn 2 weken geleden opgestuurd zeggen ze maar ik heb nog niks :s

6

Ik heb ook een keer gehad dat ik erg lang vond duren, na een mail stuurde ze keurig een nieuw exemplaar op en..... na een tijdje had ik er twee!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

ow hahaha :P dus als we nou massaal mailen dat we het te lang vinden duren krijgen we er 2 voor de prijs van 1 ;-)

8

Bibalootje schreef:

ik heb er ook besteld en die van mij zijn 2 weken geleden opgestuurd zeggen ze maar ik heb nog niks :s

ik wacht ondertussen al 3 weken op een pakketje, dat volgens hun verstuurd is op 7 januari :S ligt natuurlijk niet aan bookdepository, maar wel enorm balen!

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

9

Raar seg, ik had het mijn echt binnen de week. Misschien moet je dan inderdaad een mailtje sturen zoals Tom Poes zegt?

x Liefs van Lien x

10

ik had ze ook enorm snel binnen, maar er is nog wel prijsverschil tussen de 2 bookdepository's, de .com en de .co.uk

Groetjes, Dorothea.

11

Dot schreef:

ik had ze ook enorm snel binnen, maar er is nog wel prijsverschil tussen de 2 bookdepository's, de .com en de .co.uk

Ik wist niet eens dat er 2 verschillende waren. Welke is de goedkoopste? Hopelijk heb ik gisteren bij de juiste mijn bestelling geplaatst  ;)

Groetjes van Natascha!

12 Laatst bewerkt door Liens (26-01-2011 13:19)

Ja inderdaad, het hangt een beetje van boek tot boek af denk ik maar soms zit er € 3 of meer verschil op.

x Liefs van Lien x

13

is de ene .com of de ander .co.uk ook nog sneller? of maakt dat niet uit?