26

Re: mooi....fijn......bedankt

Dank voor jullie reacties :Y

Ik ken de man natuurlijk langer dan vandaag (alweer ruim 11 jaar) en dit is zoals hij is, kort van stof, maar met een gouden hart hoor :Y .
Ik was op dat moment inderdaad nogal overdonderd/teleurgesteld, was toch druk geweest (en nee, daar hadden zij niet om gevraagd) en verwachtte ietsie meer.
Kan er nu wel weer om lachen hoor, het klopt gewoon bij hem :D

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

27

Je taart is prachtig !! En ik denk ook wel dat het een aardige man is, anders ga je geen taart voor ze bakken. Mischien had zijn vrouw ook al taart gekocht en lekker en veel gekookt en kon hij gewoon even geen taart (of eten) meer zien  :lol:

Het is niet grappig als mensen zo reageren, ik weet hoe het is. Mijn eigen man is precies als jouw buurman, maar ook met een hart van goud. Ik zou hem niet meer kwijt willen, maar zou hem ook af en toe even onderste boven willen houden, kijken of er dan wel woorden uit zijn mond rollen. :lol:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

28

Jammer van de lauwe reactie,het is een mooi taartje geworden!

29

Heel erg mooi!

-------------------------
Groetjes Chantal

30

AlexandraB schreef:

Ik zou hem niet meer kwijt willen, maar zou hem ook af en toe even onderste boven willen houden, kijken of er dan wel woorden uit zijn mond rollen. :lol:

:lol:  :lol: ik zie het gewoon gebeuren :lol:  ;)
Ach, ik ken het wel, m'n vader is net zo, die zou ook zo gereageerd hebben, bedenk ik me nu :o  :s  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

31

Gelukkig krijg je hier wel credits voor je werk: mooi en origineel gedaan! En een heel lief gebaar! :thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!