Onderwerp: Nu had ze écht reden om te gillen!
Arme Candace! Gewoonlijk gilt ze al de longen uit haar lijf, maar nu had ze zeker reden daartoe. Ik zou nl. net de laatste hand leggen aan mijn puzzelplaatje, stoot ik per ongeluk tegen het mapje aan waar de puzzel op lag. Gevolg: alle stukjes uit elkaar, hier en daar een scheur
en och arme: Candace d'r nekje was gebroken! Maar ach, het is (geloof ik) niemand opgevallen.
Maar hier zijn de foto's van de Phineas & Ferb-taart voor mijn jongste. Alleen: "mama, er staat nu eigenlijk wel 'Fim' ipv 'Tim', hoor!", "Euh ja jongen, dat heet nu creatieve vrijheid
". Tja, om de letter een gezichtje te laten uitbeelden, moet er toch een neus op, nietwaar
?

Met dank aan Natasja147 voor de inspiratie. Zij bracht mij op dit idee.
En nu ik toch bezig ben: in november vierde mijn schoonvader zijn verjaardag bij ons thuis. En tja, als je je verjaardag bij mij viert, dan krijg je ook taart uit eigen keuken, natuurlijk. Nou is mijn schoonpa een fervent wielrenner (ja, en dat op zijn leeftijd! De Mont Ventoux is al meerdere malen beklommen en ook de rit naar Santiago de Compostella is befietst
), dus de taart van G11ling die ik eerder al 's had gespot, kwam nu heel goed van pas. Die heb ik dan ook genadeloos na-getaart. Bedankt, G11ling!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!