Onderwerp: springpaard weigert -ruiter in het water...
deze taart is gemaakt voor een meisje dat gek is op paarden en springen ermee.
ik heb dit ervan gemaakt, moeder kwam hem vanmorgen ophalen en was er heel blij mee .

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » springpaard weigert -ruiter in het water...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze taart is gemaakt voor een meisje dat gek is op paarden en springen ermee.
ik heb dit ervan gemaakt, moeder kwam hem vanmorgen ophalen en was er heel blij mee .

wat een ge-wel-di-ge taart

Super taart
Heb je een mal gemaakt van een little people paardje?
Kan me voorstellen dat ze d'r blij mee was. Hartstikke mooi gemaakt! Wat mooi geboetseerd!
Erge leuke taart en goed bedacht!
Wat leuk gedaanz eg!
helemaal top!
Erg leuk!! 
Super taart
Heb je een mal gemaakt van een little people paardje?
nee ik had nog zo'n paardje van een fisher price boerderij van de kinderen en die heb ik als voorbeeld op tafel gezet en nageboetseerd
errug tof! 
Dit is ook wel een erg leuke meidentaart!
Heel erg leuk! Is het paardje van marsepein (zo ja, hoe blijft ie dan op z'n benen staan, bij mij zakt altijd alles van marsepein door zijn hoeven...
)?
Heel erg leuk! Is het paardje van marsepein (zo ja, hoe blijft ie dan op z'n benen staan, bij mij zakt altijd alles van marsepein door zijn hoeven...
![]()
)?
het paardje is van zeelandia marsepein met tylose erdoor en ik heb het lijf en het hoofd eerst apart gemaakt en een paar dagen laten drogen/uitharden voor ik ze op elkaar gezet heb .
het wordt niet zo hard als met fondant en tylose maar het zakt zeker niet in.
Haha, geweldig zeg! 
Haha! Geweldige taart! Dikke 
Geweldig!!! Wat een heerlijke fantasie heb je.... 
haha, leuk zeg!
Helemaal leuk, gaaf gedaan! 
Wat een leuke taart!
Ik herkende het fischer price paardje er ook gelijk in 
hé wat een leuke paardentaart ...knap geboetseerd!!!! Heb je nog een close-upje van je paard ..ik moet er in juni ook twee maken en ik krijg al de bibbers 
TJOE!!! wat geweldig gedaan zeg!!
Super!!!! 
Ik zeg : Top.
Dat paardje: echt helemaal leuk!!
hé wat een leuke paardentaart ...knap geboetseerd!!!! Heb je nog een close-upje van je paard ..ik moet er in juni ook twee maken en ik krijg al de bibbers
nee sorry ik heb geen close-up foto's
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » springpaard weigert -ruiter in het water...