Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Taartjes voor een Besnijdenisfeest!!
Pagina's 1
Heel leuk gemaakt!!
zeker leuk gedaan
geweldig zijn ze hihihihi echt leuk bedacht
Ooooh ze zijn prachtig dit is wat ik zoek voor het besnijdenisfeestje van mijn zoontjes (tweeling).Ik weet niet of je nog actief bent maar zou graag contact met je opnemen zodat je deze prachtige taartjes zou kunnen maken voor mij (tegen betaling uiteraard). Help me!Alvast bedankt!
Die Nederlandse-touch... de blauw-witte muisjes. Prima integratie!
Hoi meid..
Ik vroeg me af of je die cupcakes ook voor anderen maakt..? Zoja.. Wat vraag je ervoor..?
Hoi hoi..
Zou ik de recept mogen van de decoratie..? En beschrijving hoe je het hebt gemaakt.. Ik zou het heel erg op prijs stellen..
Alvast bedankt..!!!
Super
Hoe verzin je het...
Echt leuk geworden.
Deffie
Nou aan de reacties te lezen heb je een gat in de markt gevonden met deze speciale taartjes! Ik vind het erg knap verzonnen!
Hoi meid..
Ik vroeg me af of je die cupcakes ook voor anderen maakt..? Zoja.. Wat vraag je ervoor..?
Voor haar creaties kun je kijken op www.bruidsbanket.nl zou haar daar even mailen want weet niet of ze dit heeft gezien.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Taartjes voor een Besnijdenisfeest!!