1 Laatst bewerkt door keupje (26-01-2011 08:14)

Onderwerp: nieuw 3vcash, voor degene die geen visa card hebben. ideaal.

hallo,

Voor degene die geen visa card hebben, hebben ze nu een prepaid visa card. Ideaal. Ik ben zelf niet in het bezit van een visa card.
Het idee is hetzelfde als je een prepaid telefoon hebt, gewoon opwaarderen met een bonnetje, die je weer haalt bij winkels die opwaardeerbonnetjes verkopen voor de telefoon. Ze noemen het 3vcash.  Ik heb net mijn eerste bestelling ermee gedaan, koekjesuitstekers. En volgens de betalingssite heb ik betaald, dus nu maar ff afwachten wanneer ik het binnen krijg.
Ik weet niet of ik de site mag vermelden? anders mail me maar even als je meer wilt weten, of even google.
Ik vindt het wel handig, en ik hoop dat er meer mensen wat aan hebben.

xxx tamara

2

Re: nieuw 3vcash, voor degene die geen visa card hebben. ideaal.

Dat is heel erg handig!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

3

Ik gebruik het vaker. als je een groter bedrag heb dan dat de kaart is kan je meerdere kaarten op  een kaart laten boeken!  ;)

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

4

taartschuur schreef:

Ik gebruik het vaker. als je een groter bedrag heb dan dat de kaart is kan je meerdere kaarten op  een kaart laten boeken!  ;)

Oooo dat is ook handig, dat wist ik niet. dankje. Maarja misschien moet ik ook maar niet teveel hier over weten, want dan kan ik misschien net zo goed een visa card aanvragen :s