1

Onderwerp: Taartje met een staartje....

Voor de moeder van een collega. Helaas ging de communicatie niet echt super.... Ze doet alles met hyves, maar had mijn bericht niet gekregen. Dus op de ochtend van maken nog even gebeld, vulling gevraagd en prijs opgegeven. Alles oke. Dus aan de slag. 's Avonds rond 5 uur krijg ik een bericht dat de vriendin van die moeder de taart niet wil hebben, te duur. Tja even over en weer gebeld. Maar wat is dat vervelend zeg. Gelukkig is het wel opgelost en heeft ze voor haar eigen dochter alweer een nieuwe taart gevraagd. Maar leuk was anders.....

Vulling, eentje (20cm) met aardbeienjam en aardbeienbcr. De andere (25cm) met een laagje bebogeen, chocobcr en chocobolletjes en een laagje chocopasta, chocobcr en chocobolletjes. Heb nog niet gehoord wat de jarige ervan vond.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SRXERD8M.jpg

Enjoy!

2

Re: Taartje met een staartje....

Hij is leuk, de kleuren ook! Wat een verhaal zeg, ben je begonnen vindt ze het te duur, dat is vervelend!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

3

Idd vervelend zeg. Gelukkig is het opgelost! Taart vind ik erg mooi!

X Bloeme

4

Jeetje wat vervelend. Maar de taart is hartstikke leuk :thumb:

groetjes véronique

5 Laatst bewerkt door Taartiana (25-01-2011 17:40)

Gelukkig was het opgelost want het zou anders zonde zijn van zo'n leuk taartje!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

6 Laatst bewerkt door cassie (26-01-2011 00:01)

Mooie taart geworden! Ik vind de kleuren combi ook erg mooi!

Wel erg vervelend als het zo moet gaan, zeker als je dat te horen krijgt als je al bezig bent met de taart...
Ook al zijn jullie er uit gekomen, lijkt me toch dat het plezier van het maken op zo'n moment wel even weg is! :(

Die chocobolletjes > gebruik jij die krokante bolletjes van callebout , of heb jij iets anders lekkers?? :9

7

Mooi taartje - vervelend staartje! Maar ach, t'is weer opgelost. De vulling klinkt ook erughhh lekker.

Goed gedaan.

Met zoete groet! Akire

8

cassie schreef:

Mooie taart geworden! Ik vind de kleuren combi ook erg mooi!

Wel erg vervelend als het zo moet gaan, zeker als je dat te horen krijgt als je al bezig bent met de taart...
Ook al zijn jullie er uit gekomen, lijkt me toch dat het plezier van het maken op zo'n moment wel even weg is! :(

Die chocobolletjes > gebruik jij die krokante bolletjes van callebout , of heb jij iets anders lekkers?? :9

Hij was zo'n beetje af, moest alleen nog even op elkaar en de laatste rand.... Maar goed, het kwam in orde gelukkig. De chocobolletjes die ik gebruik zijn van de sligro (of makro of hanos, mijn moeder neemt ze altijd voor me mee....)  Ze worden ook wel bij de ijssalon gebruikt, chocolade (drie kleuren) met van binnen zo;n krokante kern. Als je mijn vage uitleg niet begrijpt, kom eens langs (of ik bij jou...) en dan laat ik het zien (en proeven)!

Enjoy!

9

Vervelend allemaal,maar het is een mooie taart geworden!

10

Nou ondanks de vervelende toestand over de prijs, is hij erg mooi geworden!

11

Balen van zo'n reactie dat het niet hoeft vanwege de prijs, maar gelukkig is het goed gekomen. En de taart is prachtig !!

Groetjes, Conny

12

ik zie 'm nu pas, maar hij is mooooooi :Y
Wat een rare mensen zijn er toch :( , fijn dat het toch opgelost is :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

mooi taartje en was ook niet echt een taart om in te vriezen met twee boy's