Onderwerp: Mijn laatste taarten
Mijn creaties met inspiratie en ideeen van het forum......

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn laatste taarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn creaties met inspiratie en ideeen van het forum......

Mooie parade! Vind die van nijntje echt superschattig

ook hier nijntje favoriet
Thanks
Ook ik ben niet origineel. Vind ze allemaal leuk, maar die Nijntje heb ik opgeslagen...
Wow zeg! Ik heb nog veel te leren. Nijntje is inderdaad schattig!
leuke parade!
ook ik ben verliefd op je nijntje wat een schattie zeg 
Ik had ze al op hyves gezien natuurlijk, maar ze zijn echt heel leuk!! En ook zo mooi strak bekleed!!

Nijntje is echt schattig en die tractor heb ik ook een keertje gemaakt (van een kleurplaat).
wat mooi strak!! En wat is die tractor ook mooi geworden! 
Leuk zeg! Vooral Nijntje!
Erg leuke taarten!! Nijntje is inderdaad echt heel mooi uitgevoerd 
Hartstikke leuk!
Mag ik vragen hoe je de ogen en het mondje van Nijntje hebt gemaakt? Ik heb vanmiddag cupcakes gemaakt met Nijntje erop van marsepein. Heb toen Wilton Blackberry decorating gel gebruikt voor ogen en mondje. Maar het duurt zolang voordat het droog is.
Ik ben nu bezig met een meptaartje en een "gewone" taart waar ook Nijntje op moet komen. Vroeg me af hoe ik daar dan het beste de mond voor kan maken.. Ogen kan ik we van marsepein maken, maar dat mondje......
Alvast bedankt!
Hartstikke leuk!
Mag ik vragen hoe je de ogen en het mondje van Nijntje hebt gemaakt? Ik heb vanmiddag cupcakes gemaakt met Nijntje erop van marsepein. Heb toen Wilton Blackberry decorating gel gebruikt voor ogen en mondje. Maar het duurt zolang voordat het droog is.
Ik ben nu bezig met een meptaartje en een "gewone" taart waar ook Nijntje op moet komen. Vroeg me af hoe ik daar dan het beste de mond voor kan maken.. Ogen kan ik we van marsepein maken, maar dat mondje......![]()
Alvast bedankt!
Thanks!
Het mondje heb ik gemaakt van zwarte fondant, heel dun uitrollen met een vinger aan de binnenkant van mijn andere hand. Dan op maat snijden met een scherp mesje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn laatste taarten