Onderwerp: De eerste keer wat stapeltaarten posten...

Niet helemaal tevreden, maar wel dingen kunnen oefenen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De eerste keer wat stapeltaarten posten...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Niet helemaal tevreden, maar wel dingen kunnen oefenen!
mooie taartjes hoor!
Geweldige stapels! Hoe blijven die cijfers op de laatste taart zo recht staan? Ik wil dat ook graag doen, maar heb geen idee hoe.
Geweldige stapels! Hoe blijven die cijfers op de laatste taart zo recht staan? Ik wil dat ook graag doen, maar heb geen idee hoe.
Fondant met tylose gebruiken en dan met een cocktailprikkertje onderin laten drogen. Vervolgens in de taart prikken!
Ik maak voor de zekerheid altijd wel de cijfers dubbel, zodat als er iets misgaat, ik altijd nog een twee cijfer heb klaar liggen.
wow wat mooi zeg, ik vind je rozen ook echt heel erg mooi gemaakt hoor. Heb ik nog wel een vraagje heb je bij je laatste taart de ijzerdraadjes rechtstreeks in je taart gestoken of heb je dat anders gedaan? Ik begrijp dat daar de meningen over zijn verdeeld, ik wil binnenkort zelf ook sprietjes in mijn taart gaan verwerken maar weet even niet of ik dat er rechtstreeks in moet prikken of niet.
wow wat mooi zeg, ik vind je rozen ook echt heel erg mooi gemaakt hoor. Heb ik nog wel een vraagje heb je bij je laatste taart de ijzerdraadjes rechtstreeks in je taart gestoken of heb je dat anders gedaan? Ik begrijp dat daar de meningen over zijn verdeeld, ik wil binnenkort zelf ook sprietjes in mijn taart gaan verwerken maar weet even niet of ik dat er rechtstreeks in moet prikken of niet.
Nee, eerst een rietje op maat knippen en deze in de taart laten zakken. Daar dan de ijzerdraadjes in schuiven. Succes!
Mooie parade hoor
en ik vind vooral de laatste prachtig 
Hanim schreef:wow wat mooi zeg, ik vind je rozen ook echt heel erg mooi gemaakt hoor. Heb ik nog wel een vraagje heb je bij je laatste taart de ijzerdraadjes rechtstreeks in je taart gestoken of heb je dat anders gedaan? Ik begrijp dat daar de meningen over zijn verdeeld, ik wil binnenkort zelf ook sprietjes in mijn taart gaan verwerken maar weet even niet of ik dat er rechtstreeks in moet prikken of niet.
Nee, eerst een rietje op maat knippen en deze in de taart laten zakken. Daar dan de ijzerdraadjes in schuiven. Succes!
ga het zeker uitproberen, bedankt voor de tip.
Mooie parade 
Mooi allemaal!
Super mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De eerste keer wat stapeltaarten posten...