Onderwerp: 1e parade
Hallo,
Ik ben inmiddels al eventjes bezig met bakken, maar heb nog nooit iets laten zien. Werd wel eens tijd vond ik zo, dus bij deze een paar van mijn creaties.
Ik ben ongeveer vanaf November bezig, en heb tot nu toe alles voor onszelf of familie gemaakt. Vooral op de laatste, de verjaardagstaart van mijn dochter ben ik best trots voor een beginner.
Ik was begonnen met cupcakes, onderandere voor sinterklaas, daarna deze pietentaart gemaakt.

Toen dit hartje voor mijn nichtje. Was ook de eerste keer met de letter tappits, dus nog niet zo netjes.

Toen tussendoor een snel taartje van een sneeuwpopje.

verjaardag van mijn schoonzus.
Tussendoor ook wel eens Cupcakes gemaakt , maar die horen natuurlijk niet in deze topic. 

toen werd mijn jongste 2, en tracteerde 2 taartjes op het kinderdagverblijf. Aangezien ze van Minnie Mouse én Dora houdt kon ik niet kiezen, dan maar allebei!
Allereerste keer puzzelen trouwens.
en tot slot op haar verjaardag zelf een stapeltje met minnie ën Dora als prinses erbovenop. (ja hoort eigenlijk in andere topic..)
Dit was het zo. Heb nog veel te oefenen als ik anderen zo zie, maar tot nu toe ben ik best trots op de resultaten.
Bedankt voor het kijken!