1

Onderwerp: Dummie voor school

Al een paar maanden geleden beloofd... :o
In de kerstvakantie dan toch eindelijk gemaakt. Wat een crisisspul is dat fondant zeg :mad: , geef mij maar marsepein!
Aangezien mijn dochter van 5 na de vakantie mocht trakteren was ze de eerste om 'm uit te proberen!
En dat vond deze moeder stiekem ook wel een beetje terecht ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6P3I4TMY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4Q3F6BXP.jpg

Maar hoezo zijn kinderen eerlijk???

Meester Laurens: "Zo Mayra, dat heeft je moeder knap gemaakt."
Mayra:"Er zit wel een scheur in hoor meester, kijk maar daar!"
(bedankt dochter! Een ieniemini scheurtje dan wel) :/

Er is nooit iets groots bereikt zonder enthousiasme (Emerson)

Re: Dummie voor school

He leuk!!! En leuk dat de meester nog even op de kleine foutjes werd gewezen ;) ;)

Ik heb er een gemaakt voor de psz, die was ook errug aan vervanging toe :)

Welke fondant had je?

Groetjes Karine

Wat geweldig gemaakt, moet ik ook maar eens doen voor op mijn werk (kinderdagverblijf)

Maak je dat met een dummie en dan fondant erover heen? Doe je door de fondant ook nog tylose of dat niet? Verder nog tips als ik ook zo iets wil maken?

Een persoonlijke taart is leuk om te geven!!

Chantal Tempelaars schreef:

Wat geweldig gemaakt, moet ik ook maar eens doen voor op mijn werk (kinderdagverblijf)

Maak je dat met een dummie en dan fondant erover heen? Doe je door de fondant ook nog tylose of dat niet? Verder nog tips als ik ook zo iets wil maken?

Nope, gewoon normaal fondant over de dummie. Dummie even wat gladschuren en even lichtvochtig maken. Tylose is niet nodig, ik gebruik Bakels fondant en dat hardt gewoon vanzelf uit.

Groetjes Karine

Maar ik dacht dat als je nat met fondant gebruikte dat het fondant ging smelten....
Ik gebruik fun cake's fondant maar dat moet toch niet uit maken.....dat hard vast ook wel goed uit.

Toch maar eens proberen op een rustig weekend.

Een persoonlijke taart is leuk om te geven!!

Het moet ook niet zo nat zijn dat het water eraf druipt. ;) Gewoon even heel licht vochtig maken. Bij 'taartdecoratie algemeen' is dat in draadjes van vandaag nog na te lezen.

Funcakes hardt niet uit.

Groetjes Karine