Re: Look what I found!
Zo, die ogen *smelt*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Look what I found!
Zo, die ogen *smelt*
Oooooh wat gaaf!!!! Onwijs mooi gemaakt zeg!
Dankje! 
wauw die is echt gaaf

wauw, heel erg mooi gemaakt! 
ik heb hem bij je gemaakt op dce! bij die hele snelle groep die ook nog zeewier kon maken 
mijn petekindje vond hem ook nog lijken ook
leuk je even gezien te hebben! volgensmij kon je na zaterdag echt even geen nemo's meer zien...
Oooohh, je had je even voor moeten stellen!
Ja jullie waren de beste groep hoor
of ik was bij de andere groepen gewoon teveel aan het ouwehoeren
Ik heb nu een doosje vol met Nemo's in mijn workshopruimte staan, elke keer als ik erin kijk vind ik dat best schattig hoor 
hihi, ben een beetje verlegen. ik zat in ieder geval rechts van je. niet dat je het waarschijnlijk kunt herinneren 
het is wel schattig natuurlijk! nu nog 5/6 van die schildpadden erbij, dan kun je heel veel nemo-taarten in de toekomst snel afleveren 
wat gaaf 
Super schattig gemaakt!
Wow! Ik vind het schildpadje errug lief! Nemo ook, maar het schildpadje vind ik echt super schattig! Knap gedaan!
Wow helemaal te gek.
heel erg leuk
Zo moooooooi! En inderdaad heel erg knap op foto gezet! In 1 woord: WAUW!
we hadden ons op gegeven voor de dce maar moesten jammergenoeg annuleren wegens een overlijden ,
baalde wel dat je het niet op zondag hebt gegeven we hadden hem graag gemaakt
mischien volgend jaar ???een wat langer durende workshop met het schilpadje erbij

Gecondoleerd 
Het is jammer dat je zo ver weg woont anders had ik gezegd kom ze aanstaande vrijdag lekker maken in m'n atelier!
Ik heb 'm ook bij je gemaakt op DCE
Echt een superworkshop met een superresultaat! Iedereen aan wie ik 'm heb laten zien vond 'm hartstikke leuk
Ik was overigens 1 van die twee langzamen in het laatste groepje

Wauw, wat ontzettend mooi zeg!
Mooi gefotografeerd ook.
Zijn echt super vooral het schildpadje, die ogen lijken bijna glazen poppenogen zo goed zien die er uit.
bedankt voor je aanbod
lief van je
maar helaas niet haalbaar voor me ,
maar we houden het in de gaten en hopen
volgend jaar dat je weer komt naar de dce
zin we de eerste die boeken
vind je boetseersels prachtig 
Ik ben hier dus echt te motorisch gestoord voor hè.
Ik vind het ongelooflijk dat je zoiets kunt maken! Het ziet er echt perfect uit.
Haha dankje, maar wedden dat het jou ook zou lukken met wat stap voor stap begeleiding 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Look what I found!