1

Onderwerp: rode vulling in een taart!?!!!!

Lieve dames,

Ik heb een bestelling van iemand gekregen, die heel graag rode
vulling in de taart wil.
Heeft iemand hier ideetjes voor. Of is het gewoon qua smaak een vulling maken en dan rode kleurstof erdoorheen?

Ik zat ook te denken aan iets met aarbeien (want deze zijn rood)
maar die zijn bijna niet te krijgen deze tijd van het jaar of ze zijn onwijs duur.

Ik hoop echt op tips en reacties

groetjes!

2

Re: rode vulling in een taart!?!!!!

Moet het echt rood zijn of mag bijvoorbeeld frambozenrood ook? Want dan is frambozenroom wel erg lekker Je zou daar eventueel ook rode kleurstof aan toe kunnen voegen om het echt rood te maken.
Frambozen room ziet er zo uit (bovenste laag):
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4Z7METF8.jpg

3

Tja, ik zou denken dat ze met rode vulling kersen of idd aardbeien bedoelen. Ik zou dan botercreme met patidess doen.
Misschien is het handig om contact op nemen met die mensen? Wordt een stuk duidelijker voor jou  ;)

4

djehr schreef:

Moet het echt rood zijn of mag bijvoorbeeld frambozenrood ook? Want dan is frambozenroom wel erg lekker Je zou daar eventueel ook rode kleurstof aan toe kunnen voegen om het echt rood te maken.
Frambozen room ziet er zo uit (bovenste laag):
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4Z7METF8.jpg

Heb nog niet gegeten en (probeer  :/ ) te Dr. Franken. Niet handig om nu op het forum te gaan..... :lol:  :9.
Ben zelf gek op rode vruchten  :Y  en dit ziet er erg lekker uit.

5

Esther68 schreef:

Heb nog niet gegeten en (probeer  :/ ) te Dr. Franken. Niet handig om nu op het forum te gaan..... :lol:  :9.

:lol:  :lol:  :lol: Weet precies wat je bedoelt  :lol:  :lol: Toen ik de foto zag liep het water mij ook in de mond. Het is de brownie cheesecake van de Hummingbird bakery

6

djehr schreef:
Esther68 schreef:

:lol:  :lol:  :lol: Weet precies wat je bedoelt  :lol:  :lol: Toen ik de foto zag liep het water mij ook in de mond. Het is de brownie cheesecake van de Hummingbird bakery

Klinkt ook lekker... :9 . Zondag staat er niks op de planning....... :lol:

7

Vlaaivulling kersen of aardbei zijn errug rood  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!