1

Onderwerp: Even voorstellen..

Hoi,

Ik ben Jeannet, kom uit Groningen, getrouwd met kees en heb een zoontje van bijna 10 maand.
In maart word mijn zoontje 1 jaar en voor deze mijlpaal wil ik zelf een taart gaan maken.
Veel rond geneusd hier, heel veel leuke dingen gezien.
Laatst  geprobeerd een biscuitbodem te bakken, maar helaas, hij was niet gerijsd en was droog.  Vermoed niet lang genoeg geklopt.
Dus via deze site biscuitdeeg mix  en fondant besteld. keukenmixer gekregen( had een staafmixer) en van de week poging 2..
Moeten de eieren trouwens ook warm zijn als je de mix gebruikt?
Of moeten ze zo ie zo warm zijn?
Lijkt me leuk om aan de slag te gaan en als het goed lukt elk jaar een taart voor mijn zoontje te bakken, of voor onze eigen verjaardag!

Groetjes Jeannet

2

Re: Even voorstellen..

Welkom! De eieren kun je het beste op kamertemperaruur gebruiken...Succes!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

Heb net de 2de poging gedaan en nu is hij gelukt. Mooi hoge taart, morgen verder!

Groetjes Jeannet

4

Hoi Jeannet,

Welkom hier!
Alle begin is moeilijk, taarten bakken (helaas) dus ook  :s ...
Ik ben ook pas begonnen met bakken en decoreren, en het gaat steeds beter! Dus ik zou zeggen: kijk, lees en geniet hier van al het moois op deze site, en als je ergens tegenaan loopt kan je altijd hier een nieuw topic starten als je geen antwoord op je vraag kan vinden. Mijn ervaring is dat je meestal supersnel een reactie hebt  :thumb: !

Heel veel plezier met je hobby, en niet vergeten om een foto te maken he, als ie klaar is  :Y !

wat hebben we toch een lekkere hobby....