1

Onderwerp: Jullie mening gevraagd voor cakelady.nl

Hi dames,

Ik ben in de laatste fase van het opzetten van een bedrijfje met goedkeuring van de gemeente / uwv etc maar ik heb toch al een website gebouwd.
Graag wil ik jullie tips / opmerkingen / feedback / spellingscheck. Dit hoeft niet netjes verwoord te worden, gewoon lekker ongezoute kritiek, daar kan ik namelijk het meeste mee (uit zakelijk oogpunt dan he  :9 )

Willen jullie kijken op www.cakelady.nl ?

Alvast hartelijk bedankt !

Len

www.cakelady.nl
regio Zaanstad / 't Gooi / Arnhem / Zevenaar

Re: Jullie mening gevraagd voor cakelady.nl

Heb niet heel veel tijd maar ik zou dit  Ik zou het op prijs stellen als u mijn foto's niet voor willekeurig doeleinde gebruikt of misbruikt vervangen door je foto's te watermerken.
Verder zou ik hier en daar nog wat meer foto's er bij zetten dan oogt het geheel nog wat gezelliger (iets wat ik zelf ook zou moeten doen overigens... :o )
Verder:
Cakelady streeft ernaar om elke taart een uniek handwerk te laten wezen Ik zou wezen vervangen door zijn.

En:
Wilt u weten welke vullingen en cmobinaties

Verder vind ik jouw foto op de eerste pagina erg groot en zou ik 'm iets naar beneden verplaatsen en in plaats daarvan de foto van een taart bovenaan zetten.
Als laatste valt me op dat je heel veel vulling keuze geeft en ook heel veel cc smaken en dat de klant daarnaast ook nog zelf heel veel kan verzinnen en aan kan dragen. Is dit allemaal haalbaar?

Dat was het even snel. Vind het verder een top site. Heel professioneel en strak. Daar hou ik wel van  :D !

Life is what you bake it.

3

Taartenmarie schreef:

Heb niet heel veel tijd maar ik zou dit  Ik zou het op prijs stellen als u mijn foto's niet voor willekeurig doeleinde gebruikt of misbruikt vervangen door je foto's te watermerken.
Verder zou ik hier en daar nog wat meer foto's er bij zetten dan oogt het geheel nog wat gezelliger (iets wat ik zelf ook zou moeten doen overigens... :o )
Verder:
Cakelady streeft ernaar om elke taart een uniek handwerk te laten wezen Ik zou wezen vervangen door zijn.

En:
Wilt u weten welke vullingen en cmobinaties

Verder vind ik jouw foto op de eerste pagina erg groot en zou ik 'm iets naar beneden verplaatsen en in plaats daarvan de foto van een taart bovenaan zetten.
Als laatste valt me op dat je heel veel vulling keuze geeft en ook heel veel cc smaken en dat de klant daarnaast ook nog zelf heel veel kan verzinnen en aan kan dragen. Is dit allemaal haalbaar?

Dat was het even snel. Vind het verder een top site. Heel professioneel en strak. Daar hou ik wel van  :D !

Dankjewel, dat ga ik op het "to do tonight-lijstje" schrijven.

Verder wil ik de foto-pagina anders hebben,maar heb geen idee hoe dit te doen, heb de website via one.com dus als iemand daar nog tips voor heeft?

www.cakelady.nl

4

Mooie site... net wat taartenmarie al zegt.. ik vind het erg veel soorten vullingen en cupcakesmaken..
Je kan de cc per 6 bestellen.. stel nou dat er iemand 60 besteld in 10 smaken.. dan moet je 10 soorten beslag maken.. ik weet niet of je daar blij van wordt

Daarnaast de foto's.. zijn alle foto's die je gebruikt van jezelf.. (zoals bijvoorbeeld het fruit en de regenboogcake.. Ik zou het zonde vinden als je een boete zou krijgen door onrechtmatig gebruik van foto's.
Vaak halen mensen foto's van google maar ook dat mag niet zomaar.. (zie eerder topic in de www)

De namen van de taarten op de fotopagina zijn verschoven.. ziet er nu een beetje gek uit.. probeer daarnaast je foto's allemaal even groot te maken voor de uniformiteit van je pagina.. (is mooier)

Plaats voorbeeld foto's bij je workshops zodat het een aantrekkelijker geheel wordt..

En misschien qua lay out wat meer kleurgebruik.. vind het nu niet zo sprekend maar dat is persoonlijk..

Hoop dat je er iets aan hebt..
BTW... je site ziet er wel verdomd goed uit :-)

5

Kimh schreef:

Daarnaast de foto's.. zijn alle foto's die je gebruikt van jezelf.. (zoals bijvoorbeeld het fruit en de regenboogcake.. Ik zou het zonde vinden als je een boete zou krijgen door onrechtmatig gebruik van foto's.
Vaak halen mensen foto's van google maar ook dat mag niet zomaar.. (zie eerder topic in de www)

Plaats voorbeeld foto's bij je workshops zodat het een aantrekkelijker geheel wordt..

Sorry Kim maar ik zie geen regenboogcake en geen fruit.
en op jou eigen site staan geen foto's bij de workshops ? , een beetje typisch advies dan ?

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

6 Laatst bewerkt door Kimh (23-01-2011 14:55)

maris18+ schreef:
Kimh schreef:

Sorry Kim maar ik zie geen regenboogcake en geen fruit.
en op jou eigen site staan geen foto's bij de workshops ? , een beetje typisch advies dan ?

De foto's van de regenboog en het fruit staan op de pagina van vullingen.. bovenaan en onderaan.. Misschien heeft ze ze wel zelf gemaakt hoor maar omdat het studio-foto's lijken te zijn wilde ik haar die tip meegeven.. scheelt haar weer eventueel een boete

En wat betreft mijn site daar heb je gelijk in... ik ben nog steeds bezig met updaten van alles.. helaas ontbreekt het mij na het  het aandacht geven aan een man en kind, werken, afstuderen, het volgen van PME, het maken van taarten en het bijhouden van mijn administratie nog wel eens aan tijd... maar Tnx voor de tip.. gelijk voor mij een herinnering dat ik dat ook nog moet doen..

7

Hier wat ongezoute tips:  ;)

- menubalk zou ik in het midden plaatsen van het witte kader

- op de homepagina staat een grote foto boven aan, en op de andere pagina's niet. Persoonlijk vind ik een geillustreerde banner met de sitenaam erop mooier.

- meer zelfgemaakte foto's / illustraties op de pagina's

8

dames,

de website is geupdate met bovenstaande tips en nog wat andere wijzigingen.

Wie o wie, komt er een kijkje nemen en geeft nog wat lekker ongezouten tips of opmerkingen  :9

www.cakelady.nl

Je zet onderaan de pagina met foto's dat er een boete volgt na misbruik van je foto's, kan je dat hard maken????

De pagina met foto's is wat uit z'n verband bij mij (ik gebruik firefox), de tekst staat niet altijd precies onder de foto.
Bovendien zijn de foto's ook wat uit z'n verband (uitgerekt soms)

Groetjes Karine

10

hi karine,

ik heb bij IE geen problemen maar zal morgen ff via firefox openen, ff checken :)
ja die boete, heb het 1x meegemaakt en met behulp van een bevriende advocaat een email met boete verstuurd, binnen 12u was de foto etc verwijderd en een welgemeende excuses :)

www.cakelady.nl

11

Galerij i.p.v gallerij.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

12

Deze weet ik niet  helemaal zeker:

Deze foto's mogen onder geen enkel belang worden gebruikt voor andere doeleinden.

belang is volgens mij beding.

13

Nette site, veel succes  :thumb: