1

Onderwerp: sugergun

ik heb hem eindelijk aangeschaft kei leuk maar.....hoe werkt ie precies,ikdoe er beetje opgerode fondant in schijfje op de andere kant het staafje druk ik zover als het kan naar beneden en dan knijp ik steeds tot er de vorm uit komt die ik moet hebben.
pompend zeg maar.

is dit de juiste manier want het duurt lang voor er iets uit komt en
je moet vaak knijpen??? :(

of doe ik het niet goed???

Re: sugergun

:Y je doet het goed en je moet idd veel knijpen. Evt kun je een beetje crisco op je fondant doen.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3 Laatst bewerkt door Esther68 (24-01-2011 16:30)

Dan is je fondant te stug. Even warm maken in magnetron en evt. crisco erdoor. Als het goed is vliegt het eruit. Laatst las ik in een topic dat iemand er tylose doorheen had gedaan. Wanneer je dat doet komt de fondant/marsepein er helemaal niet uit. Wel goed om spierballen te kweken  :lol:
edit: wanneer ik 1x knijp komt er een hele lange sliert uit. Ik hoef dus niet vaak te knijpen.

4

ok dus crisco erdoor kneden eerst???

5

Doe ik meestal wel  :Y . De binnenkant van de gun smeer ik trouwens ook in.

6

Gaat die bovenste 'staaf' dan ook uit zich zelf naar beneden ???
Heb hem ook net nieuw, maar het lukt me nog niet helemaal...

Groetjes Diana..:)

7

Superwomen schreef:

Gaat die bovenste 'staaf' dan ook uit zich zelf naar beneden ???
Heb hem ook net nieuw, maar het lukt me nog niet helemaal...

Die bovenste staaf :+ duw ik altijd met mijn duim naar beneden. Of met mijn andere hand. Als je dat niet doet gaat hij weer gezellig mee naar boven :s

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.