Onderwerp: [feedback] blond cadeautje
Voor de verjaardag van mijn schoonzusje, een theekistje geschilderd in blond stijl en bijpassende cupcakes, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [feedback] blond cadeautje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de verjaardag van mijn schoonzusje, een theekistje geschilderd in blond stijl en bijpassende cupcakes, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

heéel erg leuk
groetjes van een blond fan ! 
heel erg leuk bedacht!
Leuk geheel zo! Wel een werk om zo klein te puzzelen!
Heel erg leuk! Zou dit zelf ook wel eens willen doen, ik zie dat jouw cupcakes er heel goed in passen. Waar heb je de theedoos vandaan?
Heel erg leuk! Zou dit zelf ook wel eens willen doen, ik zie dat jouw cupcakes er heel goed in passen. Waar heb je de theedoos vandaan?
van de xenos en cases zijn van pme
Erg leuk idee!
Ik heb de theedoos gisteren cadeau gegeven en ze was er erg blij mee, alleen nu waren er een aantal dames op het feestje die ook wel zo'n theedoos wilde bestellen...
alleen wat moet ik hiervoor vragen??
Misschien 1 of 1,50 per cupcake en dan wat je kwijt bent aan de doos en dergelijke?
Wat een mooi resultaat!
mooi gedaan, leuke cupcakes, en een geweldig theekistje heb je geschilderd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [feedback] blond cadeautje