Onderwerp: 2x Holland, een hele domme actie, en het verhaal
Ik had het zo mooi bedacht (eerst even het verhaal): Wij hebben een kookclub met in totaal 10 vrienden. Iedere maand is iemand anders aan de beurt om de anderen met iets nieuws te verassen. 1 van de heren heeft een oude liefde uit Australie hervonden. Echt ZO leuk! Clare (de dame in kwestie) is afgelopen dinsdag, speciaal voor hem naar Nederland gekomen, voor 2 weekjes. Natuurlijk wilden wij haar allemaal graag ontmoeten, en is er, ter ere van haar, een extra kookclub-avond ingelast. Het zou een hollandse avond worden, met erwtensoep,stampotten en gehaktballen. Hazes op de achtergrond, helemaal leuk!
Omdat Clare ook een passie voor taarten heeft, en geregeld taarten op bestelling maakt, dacht ik; Ik maak een echt Hollands taartje voor haar.
Ik had geen zin om icing te maken.....STOM! En het lukte allemaal prima, totdat ik de wieken van de molentjes met tylose-lijm wilde vastzetten, DOMDOMDOM! De wieken zakten naar beneden......uiteindelijk toch icing gemaakt, en alles moeten stutten met spaghettistokjes. Ik baalde als een stekker. Uiteindelijk zijn de wieken gewoon niet netjes vastgezet.
Gelukkig vond de Australische dame het resultaat geweldig! En natuurlijk ook een exemplaar voor de gastheer gemaakt. Anyway.....hier komen ze!

Natuurlijk SUPER-hollands gevuld met stroopwafeltoetje, en Bebogeencreme (deze laatste op advies van Jolanda71, waarvoor dank
, een heerlijke combinatie Jolanda!)

Sorry voor het lange verhaal.....
Toch bedankt voor het kijken en lezen 
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.