1

Onderwerp: Een nieuwe techniek geprobeerd.....

Op de taart voor Merel heb ik een voor mij nieuwe techniek geproeerd en ik ben er erg blij mee. Wat een leuk effect geeft het stencillen met dustpoeder. Wauw! De mama van Merel wilde geen thema op de taart. Dit is trouwens de 3e taart die ik voor Merel mag maken. Haar geboortetaart heb ik gemaakt en haar 1e verjaardagstaart. Zo leuk dat je dan ook de 2e verjaardagstaart mag maken. Aankomende week ga ik mijn nieuwe silverwood-bakpan halen en dan hoop ik strakke hoeken aan mijn taarten te krijgen. Ik kreeg de zijkanten deze keer ook niet mooi en daar baal ik van. Gelukkig maakt dat voor de smaak niet uit.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TGGLKROE.jpg

Volg je hart...want dat klopt!

Re: Een nieuwe techniek geprobeerd.....

MOOI !  :thumb:

3

Mooi gestencild, leuke taart  :)  :)

4

Heel gaaf!!

-------------------------
Groetjes Chantal

5

Mooie taart!!!!

6

mooi..gek he vroeger zouden ze nooit rood en roze bij elkaar doen maar vind het altijd wel heeel mooi.
strakke randen maak ik altijd door met smooter tegen de zijkant tezetten en dan de marsepein heel zachtjes tegen de smooter teduwen en dan doe ik dan ook op de bovenkant
hoop dat je snapt hoe ik het bedoel.

Zeg me als het beter kan...ik wil nog veel leren.

7

Prachtig met dat stencillen!!!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

8 Laatst bewerkt door Angela71 (24-01-2011 13:24)

Wat een ontzettend mooie taart!

Groetjes, Angela

9

Mooi hoor die stencils :Y

If life gives you lemons, make lemonade

10

Leuke taart en inderdaad mooi gestencild  :Y

11

Wat een mooi effect geeft dat. :Y  Gaat de dust niet onder het stencil zitten zodat je vlekken krijgt?

12

Heel mooi geworden! Stencillen staat ook op mijn to-do-lijstje (dat alsmaar langer en langer en langer wordt  :s  )

Groetjes van Natascha!

13

leonietje schreef:

Wat een mooi effect geeft dat. :Y  Gaat de dust niet onder het stencil zitten zodat je vlekken krijgt?

Zoals je kunt zien is dat bij mij niet gebeurt. Ik heb er wel wat crisco onder gedaan zodat mijn stencil niet ging schuiven. En natuurlijk eerst op een los stukje marsepein geprobeerd ipv gelijk op de taart.

14

mniek schreef:
leonietje schreef:

Zoals je kunt zien is dat bij mij niet gebeurt. Ik heb er wel wat crisco onder gedaan zodat mijn stencil niet ging schuiven. En natuurlijk eerst op een los stukje marsepein geprobeerd ipv gelijk op de taart.

Dankje, we hebben hier in het dorp een heel leuk winkeltje met heeeel veel stencils dus :P ...binnenkort ook eens proberen.

15

leonietje schreef:
mniek schreef:
leonietje schreef:

Dankje, we hebben hier in het dorp een heel leuk winkeltje met heeeel veel stencils dus :P ...binnenkort ook eens proberen.

*is heel jaloers* :lol:

16

Wow, heel erg mooi geworden! Lekker felle kleuren ook! :thumb:

17

leuk Monique,die stencil rand,welke is dat ,deze is erg leuk en mooi gedaan :thumb: .
taartgroetjes Carla

18

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2864

Dit is de stencil die ik gebruikt heb.

19

bedankt Monique ,en nu herinner ik me dat ook nog een soort van stencil heb liggen schaam-schaam,toch eens proberen met jouw tip :thumb:

20

super!!!!!! :Y

netjes hoor :Y

like it...love it....till you just can't resist !!!!