mmmm, es even kijken.
Ik zou een plaatje uitprinten zo groot je kan, dus dat het de wre maat van je taart gaat benaderen. Das het makkelijkt als je moetje hebt met verhoudingen in ieder geval.
Dan 2 ronde cakes op elkaar plakken met ganasch ofzo, lekker stevig plakspul.Dan natuurlijk gaan carven.
Eerst de onderkant, het deel boven het geel even vergeten.Het stuk waar het geel komt eruit snijden en het onderste deel ook zo goed mogelijk in vorm snijden.
Dan goed afsmeren met ganash of botercreme en wat koelen.
Het gele deel bekleden en de lijnen erin kerven eventueel met wat donkerder geel dust iets aanzetten.
dan het zwart eraan en dan het groen.
Ik zou denk ik holly green met gras green gebruiken voor deze kleur.
Na het groem de donkere details en de donkere sliertjes met behulp van een sugurgun. ook hier zou ik nog diepte aanzetten met wat droge groene dust.
Is het onderste deel klaar, dan dowels erin en een kartonnetje op maat knippen wat net een pietsje kleiner is dan de bovenkant van de onderste taart. Maar let op, aan de voorkant langer laten zodat daar de uitstekende voorkant van de helm op rust.
Deze kun je nu eerst gebruiken om je bovenste deel van de helm uit te snijden en daarna leg je hem onder dat taart deel.
Ook deze zo goed mogelijk carven , let vooral op het trappetje bovenop, en dan in een keer bekleden.
Dan snij je de details er in en ook hier weer afwerken met wat dust.
Dan zet je deze op de ondertaart waardoor er een helm ontstaat.
Ik vind zelf de onderplaat hier minder, dus die zou ik ook bekleden, dan kun je daar ook mooi de naam opzetten. 
Ik zou het dus zo doen, ik hoop dat je wat hebt aan mijn hersenspinsels.