Re: Hoera 3x goud in Birmingham
Inmiddels op pagina 6 met felicitaties, maar ook ik kan het niet laten te zeggen hoe super mooi het allemaal is!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hoera 3x goud in Birmingham
Inmiddels op pagina 6 met felicitaties, maar ook ik kan het niet laten te zeggen hoe super mooi het allemaal is!!!
Haha, hij gaat nu naar pagina 7! (Ik dacht het nog tijdens het typen!)
In één woord...G-E-W-E-L-D-I-G
Heb ze zien staan in B'ham.
Van harte gefeliciteerd met de prijzen...je hebt ze dubbel en dwars verdient!
NIET NORMAAL !!!! Zo ontzettend knap, zo ontzettend goed, echt FANTASTISCH !! Je moet mee doen aan Holland gots tallent (hoe je dat ook schrijft) Jammer dat het daar om muziek en dans gaat,(en dat je maar een paar minuten tijd hebt) maar dit noem ik nog eens tallent !! echt Super
wow!!!
Van harte gefeliciteerd, geweldige taarten
Jeetje Annelies wat een prachtwerken weer!
De prijzen heb je zeer verdient Echt super! Gefelicciteerd alsnog.
Wow, applaus, heel erg mooi. Die laatste lijkt wel een lilliput lane huisje. Mijn moeder heeft er een paar. Heel idyllisch!
Tjonge tjonge wat onwijs moooooooooooi!
Hoeveel tijd zit hier wel niet in? Mensenkinderen, die poppen zouden in een porseleinwinkel niet misstaan. En dan het vervoer nog..... Pfff... Petje af!!!
Ik krijg per d irect een minderwaardigheids complex
........weet niet wat ik nog toe kan voegen hoor.
van harte gefeliciteerd! zit echt met open mond te kijken! Het doet mij denken aan de beeltjes die mijn oma vroeger in haar vensterbank ahd staan waar ik nooit aan mocht komen en dat natuurlijk ook nooit deed.....
nogmaals gefeliciteerdmet dit alles!
waaaauuuuuwwwwwie.
Wat waanzinnig zeg.
Sluit me helemaal aan bij alle reactie's
Echt ontzettend top
Het is toch niet te geloven wat jij allemaal kan!
Pffffff. Wie kan hier nou tegenop
Echt GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd met je welverdiende prijzen.
Ik ben fan
* heb geen woorden hiervoor*
Schitterend, prachtig, grandioos is nog te min:(
MY GOD!! Wat een fantastische taarten!!
Ik moet nog veel oefenen zie ik
Waaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwww!!!!!!!
Echt onwijs gaaf!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hoera 3x goud in Birmingham