1

Onderwerp: moscovisch mix spoedje

hé dames,

Ik heb tot nu toe alleen maar bescuitmix gebakken, maar nu heb ik moscovisch mix nog liggen en wilde vandaag eens gaan proberen deze te bakken, maar nu is mijn vraag of ik deze ook met oplopende temperaturen moet bakken of moet ik deze op een en dezelfde temperatuur bakken.

groetjes pluto

Re: moscovisch mix spoedje

Doorgaans hoef je biscuit ook niet per se oplopend te bakken hoor...
Als je zelf moscovisch gebak maakt, moet je het vrij heet bakken (160-175) graden, maar hoe dat voor een mix werkt weet ik niet.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Hallo,

ik gebruik altijd moscovisch mix en ik bak meetsal gewoon op een zelfde temperatuur. Maar oplopend kan ook. Wel misschien paar minuutjes langer bakken. Maar prik er ff met een naald in als de naald er droog uitkomt issie klaar.

Groetjes Bianca

4

ben erg benieuwd naar jou ervaring met moscovisch want het lijkt mij zelf zwaarder maar wel voller van smaak.

N-Joy Cakes

Ik gebruik moscovisch poeder en dat bak ik op 160 graden hetelucht.

Qua smaak, ik kan niet echt vergelijken want ik heb nog nooit biscuit gemaakt. Mijn kapsels zijn heerlijk van smaak, en lekker luchtig, zeker niet zwaar.

De opa van mijn schoonzus is banketbakker geweest en als hij taart maakt vraagt hij nu via haar of ik die mix voor hem wil halen.

Groetjes Karine

6

NiQ schreef:

ben erg benieuwd naar jou ervaring met moscovisch want het lijkt mij zelf zwaarder maar wel voller van smaak.

nou ik heb de koek gebakken en hij zag er super goed uit ziet hetzelfde als bescuit uit, maar dat wat steviger niet direct zwaar (niet machtig)  Ik had ook cupcakje gevuld met mix om te proeven maar ik ben fan. Ik denk dat het ook makkelijker handteerbaar is tenminste structuur is stevig en ik had hem in lagen gesneden en een laag opgepakt en dat ging super terwijl bij bescuit dit nog wel eens dreigde te mislukken dan brak ie of hij scheurde en dan moest ik maar zien hoe ik de boel weer bij elkaar kreeg, maar volgens mij gaat dit beter. Heb ze nu in de vriezer zitten ik ga ze dinsdag maken.

groetjes pluto

Waar heb je deze mix gekocht?  Ik zou 'm ook wel eens willen proberen.

Life is what you bake it.

8

Ik ga denk ik ook een proefpakKing halen. Welk merk heb je gebruikt? Ik ben zelf nieuwschierig naar die van zeelandia

N-Joy Cakes

9

Ik gebruik die moskovische mix van Zeelandia altijd, ik vind het supergoed! :Y  :thumb:

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

10

moscovisch is echt t einde, ik hoef nooit meer wat anders, vind gewone biscuit echt niet weg te krijgen