Onderwerp: tasje met rits
Weten jullie of er ook een how-to is van een tasje met een rits? Ik ben al best veel how-to's tegen gekomen van tasjes, maar allemaal met een flap ipv een rits. Gr Edith
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » tasje met rits
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weten jullie of er ook een how-to is van een tasje met een rits? Ik ben al best veel how-to's tegen gekomen van tasjes, maar allemaal met een flap ipv een rits. Gr Edith
Hoi Edith,
ik doe een rits zo: een oude rits schoonmaken (of een tas gebruiken waar je goed bij de rits kan) en dan druk je rits voorzichtig helemaal van onder naar boven in de marsepein, alle randjes netjes bijsnijden en ...klaar is je rits!
Ik maak hem zo:
Je rolt een lange sliert, deze druk je iet wat plat en dan kerf je er om en om sneedjes in met een aardappelschilmesje
En ik maak hem met dit tooltje: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=479, en dan het wieltje met de karteltjes.
Zo doe ik het ook. Eerst een reep marsepein en daarop dun sliertje zilver. Dan met tool de rits maken. Dit is mijn eerste (en enige) tas. Had een beetje haast en schoot een beetje uit met tooltje. Volgende keer beter (moet van mezelf dan ) Mijn rits ziet er zo uit
Wow, bedankt dames voor alle tips! Wat een supertasje Esther!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » tasje met rits